Citat:
Ursprungligen postat av Frank Friendly
tyrant och hellbutcher ær bra exempel på folk som ær ækta. eller keeping it real som vi sæger i hip hop branchen.
nifelheim - devils force
Nej fan, blir så grymt trött på dem. Visst, jag gillar både deras personligheter och musik starkt men så jävla fantastiska är de inte. Dessutom ska de nödvändigtvis synas ÖVERALLT när det ska diskuteras metal och vad som är äkta eller inte. Överexponering deluxe.
Nej, jag beundrar fan i mig mina älskade KTHRSS mest på den fronten. De syns inte i något sammanhang över huvud taget, de sitter bara för sig själva och spelar in den bästa svartmetallen världen någonsin skådat och delar med sig av den utan att visa sig över huvud taget. Inte ens efter år av idogt grävande har jag fått fram mycket på dem; har ingen egentlig anledning att gräva men jag kan inte stävja nyfikenheten på dessa mina musikaliska gudar och vilka de egentligen är.
Det enda jag vet är att gitarristen och trummisen är brorsor och alla tre brukar ofta dra på lokala metalspelningar. Drakh(vokalisten) är professor i sociologi på universitetet i Jena och har skrivit flera böcker och avhandlingar om olika DDR-relaterade ämnen. Och på fritiden frontar han jordens mest satanistiska band, det är coolt utav bara helvete. Dessutom driver han en distro för underground-death. Här är den enda bild jag hittat på karln:
http://www.bpb.de/cache/images/B3Z3K4_80x80.jpg
Tycker den är omåttligt rolig den där, han ser ut som en bortkommen struts