Citat:
Ursprungligen postat av Adversarius
Drudkh - Furrows Of Gods
Har en smärre besatthetsperiod med detta band nu, till och med folkskivan. Mer välskriven, naturnära och genuin black får man leta jävligt länge efter.
Ja, det är verkligen ett helt fantastiskt band. Debuten är ju inte heller att leka med! Hoppas att "Microcosmos" kan överträffa föregångaren....