2009-05-20, 16:36
  #61
Medlem
Astrofaess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adversarius
Drudkh - Furrows Of Gods

Har en smärre besatthetsperiod med detta band nu, till och med folkskivan. Mer välskriven, naturnära och genuin black får man leta jävligt länge efter.

Ja, det är verkligen ett helt fantastiskt band. Debuten är ju inte heller att leka med! Hoppas att "Microcosmos" kan överträffa föregångaren....
Citera
2009-05-20, 17:02
  #62
Bannlyst
Lyssnar på Ulcerates nya skiva just nu.
Citera
2009-05-20, 20:51
  #63
Medlem
Festerdays avatar
Ingen Döds eller Black just nu, men jag lyssnar på Dark Angel och det är fan hårt!
Citera
2009-05-20, 21:25
  #64
Medlem
PurpleAs avatar
Bolt Thrower

Speeeeearheads
Citera
2009-05-20, 21:26
  #65
Medlem
hetfields avatar
The Crown - Deathrace King samt Corporation 187 - Perfection in Pain

Tips på liknande någon?
Citera
2009-05-20, 22:11
  #66
Medlem
Festerdays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hetfield
The Crown - Deathrace King samt Corporation 187 - Perfection in Pain

Tips på liknande någon?

Testa Impious och Carnal Forge. Låter som att det kan vara något för dig.

http://www.myspace.com/impiousofficial

http://www.myspace.com/carnalforgeband
Citera
2009-05-20, 22:18
  #67
Medlem
holys avatar
Suffocations nya på myspace... typ fem gånger i timmen... Lite kass början på låten men sedan blir den grym!
Citera
2009-05-20, 22:41
  #68
Medlem
bumps avatar
Quo Vadis - Defiant Imagination

Riktigt bra teknisk death. Min favvo är nog Silence Calls The Storm.. Riktigt grym låt.

/bump
Citera
2009-05-21, 06:28
  #69
Medlem
HellIsWithins avatar
Mercenary-----World hate center!!!!,,,,,,,,,,U represant the sickness,,,,we shall be the cure
Citera
2009-05-21, 11:55
  #70
Medlem
Irmschers avatar
Silencer - Sterile nails and thunderbowels
Citera
2009-05-21, 12:05
  #71
Medlem
fergusons avatar
Sitter just nu och avnjuter Satyricons "The Shadowthrone"... gammal kärlek rostar aldrig
Citera
2009-05-21, 13:55
  #72
Medlem
monolithics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Festerday
Ingen Döds eller Black just nu, men jag lyssnar på Dark Angel och det är fan hårt!
Heh, de är ju mer eller mindre death/thrash så de borde räknas.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in