2011-04-01, 14:18
  #6649
Medlem
Glumurphonels avatar
Slängt på mig hörlurarna för en gång skull och lyssnar på blut aus nord första album.
Har glömt hur bra det är att sitta med hörlurar, speciellt i kombination med ett så grymt album!
Skål


Såg förresten att urfaust äntligen hade fått in nya tröjor. Fanns dock inga medium kvar, bara small. Så blev ingen för mig. Får väl vänta ett halvår tills nästa vända...
__________________
Senast redigerad av Glumurphonel 2011-04-01 kl. 14:33.
Citera
2011-04-01, 15:54
  #6650
Medlem
Maranathas avatar
För att välkomna helgen satte jag på To Walk the Infernal Fields - Darkthrone
Gammal goding man aldrig tröttnar på!

Skäms på er som inte hört den.
Citera
2011-04-01, 21:31
  #6651
Medlem
kaoriblasts avatar
Nu ska jag gå och lyssna på Entombed, live.
Citera
2011-04-02, 15:44
  #6652
Medlem
zBr9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kaoriblast
Nu ska jag gå och lyssna på Entombed, live.

Var dom bra? Tog mig aldrig iväg igår

Lyssnar igenom Burzums nya skiva efter att Jan Gradvall skrev att det var bland det mest originella han hört på länge. Det är väl då rakt av inte, men okej svartmetall ändå.
Citera
2011-04-02, 17:29
  #6653
Medlem
kaoriblasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zBr9
Var dom bra? Tog mig aldrig iväg igår

Lyssnar igenom Burzums nya skiva efter att Jan Gradvall skrev att det var bland det mest originella han hört på länge. Det är väl då rakt av inte, men okej svartmetall ändå.

Det var väl ungefär som förväntat, är inget jätte fan av Entombed, men är ju lagd åt dethålletatt jag vill supporta när folk drar hårdrocksband till stan även om det inte är något band som ger mig ståkuk liksom. Alla som bryr sig om scenen bör ju supporta det ideella arbetet som arrangörer gör, för att det ska finnas möjligheter för band att spela.
Citera
2011-04-02, 18:03
  #6654
Medlem
Glumurphonels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kaoriblast
Det var väl ungefär som förväntat, är inget jätte fan av Entombed, men är ju lagd åt dethålletatt jag vill supporta när folk drar hårdrocksband till stan även om det inte är något band som ger mig ståkuk liksom. Alla som bryr sig om scenen bör ju supporta det ideella arbetet som arrangörer gör, för att det ska finnas möjligheter för band att spela.

Precis. Gör samma sak själv i min lilla stad, inte mer än rätt.


Assück - Salt mine
Citera
2011-04-03, 18:37
  #6655
Medlem
Glumurphonels avatar
Nu spelas avsky's album scorn för full rulle.
Den här skivan ger jag 10/10 vilken dag som helst.

http://www.youtube.com/watch?v=jcAFqiTh33Y
Det där mina damer och herrar ger mig stånd.

Riktigt sugen på att skaffa mig en fysisk utgåva av denna.
__________________
Senast redigerad av Glumurphonel 2011-04-03 kl. 18:42.
Citera
2011-04-03, 19:03
  #6656
Medlem
Queen-Obscences avatar
Norther blir det nog mest av, det gamla då med Petri Lindroos.. klarar inte av nya sångaren.
Citera
2011-04-03, 22:42
  #6657
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Queen-Obscence
Norther blir det nog mest av, det gamla då med Petri Lindroos.. klarar inte av nya sångaren.
Fy fan vad dåliga Norther har blivit... och då var de inte ens särskilt bra till att börja med.

np: Melechesh - Grand Gathas of Baal Sin

"GRAND GATHAS, BRINGERS OF MAGICK!"
Citera
2011-04-03, 22:49
  #6658
Bannlyst
Lyssnar på Benighted - Fritzl från deras nya platta Asylum Cave. Når inte riktigt upp till de tidigare mästerverken Icon och Identisick men helt ok ändå. Fransk, brutal, stundtals innovativ dödsmetall med såväl squeals som shrieks och ordinärt growl. Ytterst kapabel trummis bör tilläggas. Produktionen är i toppklass.
Citera
2011-04-04, 12:20
  #6659
Medlem
von_Ss avatar
Lyssnar på Dark Tribes ""Archaic Visions" från förra året. Jävligt bra skiva tycker lilla jag.

http://open.spotify.com/track/3G0QyAdVnIAJNYYLvR628Z
Citera
2011-04-04, 19:49
  #6660
Medlem
monolithics avatar
Graveland - Immortal Pride

Kan inte få nog av Graveland! Bästa skivan med ett av världens bästa band.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in