Slängt på mig hörlurarna för en gång skull och lyssnar på blut aus nord första album.
Har glömt hur bra det är att sitta med hörlurar, speciellt i kombination med ett så grymt album!
Skål
Såg förresten att urfaust äntligen hade fått in nya tröjor. Fanns dock inga medium kvar, bara small. Så blev ingen för mig. Får väl vänta ett halvår tills nästa vända...
__________________
Senast redigerad av Glumurphonel 2011-04-01 kl. 14:33.
Lyssnar igenom Burzums nya skiva efter att Jan Gradvall skrev att det var bland det mest originella han hört på länge. Det är väl då rakt av inte, men okej svartmetall ändå.
Lyssnar igenom Burzums nya skiva efter att Jan Gradvall skrev att det var bland det mest originella han hört på länge. Det är väl då rakt av inte, men okej svartmetall ändå.
Det var väl ungefär som förväntat, är inget jätte fan av Entombed, men är ju lagd åt dethålletatt jag vill supporta när folk drar hårdrocksband till stan även om det inte är något band som ger mig ståkuk liksom. Alla som bryr sig om scenen bör ju supporta det ideella arbetet som arrangörer gör, för att det ska finnas möjligheter för band att spela.
Det var väl ungefär som förväntat, är inget jätte fan av Entombed, men är ju lagd åt dethålletatt jag vill supporta när folk drar hårdrocksband till stan även om det inte är något band som ger mig ståkuk liksom. Alla som bryr sig om scenen bör ju supporta det ideella arbetet som arrangörer gör, för att det ska finnas möjligheter för band att spela.
Precis. Gör samma sak själv i min lilla stad, inte mer än rätt.
Lyssnar på Benighted - Fritzl från deras nya platta Asylum Cave. Når inte riktigt upp till de tidigare mästerverken Icon och Identisick men helt ok ändå. Fransk, brutal, stundtals innovativ dödsmetall med såväl squeals som shrieks och ordinärt growl. Ytterst kapabel trummis bör tilläggas. Produktionen är i toppklass.