Citat:
Ursprungligen postat av liasor
Jag tycker det lyssnas för lite på death metal här...
NP: Death Breath - Death Breath, jävligt skön video dessutom!
http://www.youtube.com/watch?v=yh4vAYMH6fs
Haha, kul att vi har nästan exakt likadan avatar!
Det bästa Death sprutade ur sig går inte att bedöma i min mening, jämför man första och sista plattan så är det helt olika "genrer"
Angånede Death Breath, jävligt bra låt, platta och musikvideo... Har fullängdaren på picdisc, vilket jag hoppas att många andra här på Flashback också har.