Citat:
Ursprungligen postat av Mordum87
Helt löjligt dålig i jämförelse med EP:n.. stör mig också på att Adversarius har oftare rätt än fel.. vill hitta den där perfekt chansen till att äga honom! mohaha ne skämt åsido, men S/T är otroligt dålig i jämförelse faktiskt. Heurt är okey. Resten är inte bra.
Lustigt, lyssnade just på den skivan idag. Tycker inte alls att den är särskilt dålig, kanske inte lika bra som EP:n, men dålig tycker jag inte att den är.
Citat:
Ursprungligen postat av VampireLestat
Annars kör jag hårt med Ulcerate - Everything is Fire, som jag tycker är ett trevligt substitut till Gorguts och deras kommande nya.
Tycker det är dags för mer information om deras nya! Omslag, låtlista? Borde åtminstone komma ett datum eller någon gissning om när den släpps. Längtar!
Opeth - White Cluster. Har blivit för lite Opeth de senaste månaderna. Tar igen.