2010-04-17, 21:27
  #4201
Medlem
Infernuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pesci
Shining - Plågoande O'Helga Plågoande
Börjar det inte vara dags för släppet av nya skivan?

Mjo..Jag säger detsamma..Jag vill ha nytt från dem..

Watain - The Limb Crucifiks
Citera
2010-04-17, 23:45
  #4202
Medlem
lamehaters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Infernus
Mjo..Jag säger detsamma..Jag vill ha nytt från dem..

Watain - The Limb Crucifiks

Ser också fram emot den nya plattan, förhoppningsvis är den bättre än Klagopsalmer.

Wormtongue - The Death of Helios
Citera
2010-04-18, 13:50
  #4203
Medlem
BlackMetals avatar
NP: Gris - Veux-tu danser
Underbart, absoluta toppen av depressiv musik.
__________________
Senast redigerad av BlackMetal 2010-04-18 kl. 13:59.
Citera
2010-04-18, 17:24
  #4204
Medlem
Mordum87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlackMetal
NP: Gris - Veux-tu danser
Underbart, absoluta toppen av depressiv musik.

Absolut! Skitgrym skiva det där.

Life is Pain - Negativity
Bästa demon någonsin? mycket möjligt.
Citera
2010-04-18, 18:28
  #4205
Medlem
Pescis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mordum87
Absolut! Skitgrym skiva det där.

Life is Pain - Negativity
Bästa demon någonsin? mycket möjligt.
Väldigt bra är den i alla fall. Ancestral - Avowal är en liknande skiva som jag tycker har blivit alldeles för lite uppmärksammad, lätt en av dom bättre skivorna i genren.
Citera
2010-04-18, 19:19
  #4206
Medlem
alprazolam_s avatar
Dawn - Slaughtersun
Bra melodiös black metal!
Citera
2010-04-18, 19:57
  #4207
Medlem
Langsuyr http://www.myspace.com/langsuyrband Kolla in Mata ayer
Citera
2010-04-18, 22:52
  #4208
Medlem
Infernuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lamehater
Ser också fram emot den nya plattan, förhoppningsvis är den bättre än Klagopsalmer.

Wormtongue - The Death of Helios

Precis...
Unleashed - Entering The Hall Of The Slain
Riktigt skön svensk döds!
Citera
2010-04-18, 23:38
  #4209
Medlem
BlackMetals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mordum87
Absolut! Skitgrym skiva det där.

Life is Pain - Negativity
Bästa demon någonsin? mycket möjligt.

Ja visst är det en skitbra demo vilket inte är speciellt oväntat när två av DSBM'ens giganter ligger bakom det.

NP: Lyrinx - Nihilistic Purity
Citera
2010-04-19, 00:08
  #4210
Medlem
alprazolam_s avatar
Thy Serpent - Forests of witchery

Byter nu till Algaion - Vox clamentis
Bra melodiös bm att avsluta kvällen med!
Citera
2010-04-19, 16:50
  #4211
Medlem
Fargoths avatar
1349 - Buried By Time and Dust.

Citera
2010-04-19, 18:04
  #4212
Medlem
Mordum87s avatar
Katharsis - Eucharistick Funereall

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in