Citat:
Ursprungligen postat av Mordum87
Absolut! Skitgrym skiva det där.
Life is Pain - Negativity
Bästa demon någonsin? mycket möjligt.
Väldigt bra är den i alla fall.
Ancestral - Avowal är en liknande skiva som jag tycker har blivit alldeles för lite uppmärksammad, lätt en av dom bättre skivorna i genren.