Citat:
Ursprungligen postat av -flame4fame-
Devourment - Babykiller
En klassiker jag tog med till musikredovisningen i skolan där halva klassen gick ut

Haha, påminner mig om när jag tog med Malevolent Creation - The Will to Kill på någon lektion i gymnasiet. Inte så uppskattat.
Np: Denial of God - The Crypt Has Eyes