Citat:
Ursprungligen postat av rightball
Nickes ramla-ner-för-stup-growl. AAAAAAAAAAAAaaaaaaaaaaa..a...aa....
Som någon sa innan så äre väl fan klart att Nihilist var bättre. Inget band lyckades väl överträffa sina demos med hjälp av den där hemska sunlight-produktionen. Aldrig lärt mig gilla den riktigt

Tycker Sunlight-soundet är jävligt coolt i sig, men det skulle ha stannat vid att ett band använde det och inte 59 olika band som dessutom alla hade samma spelstil. Man blir trött på det. Ingen av mina Svenska favoritdödsplattor består egentligen av vanlig Stockholmsk tvåtaktsdöds.
Alla mina Svenska dödsfavoriter är egentligen de som är mer originella och bjuder på oväntade vändningar:
Clandestine
Beyond Sanctorum
Prodigal Sun
The Red In The Sky Is Ours
osv