2009-06-21, 21:49
Bannlyst
Hittade precis NOCHAA, and me like!
http://www.myspace.com/nochaa

Citera
2009-06-21, 23:11
Medlem
Adversariuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FlipThePhrase
Trist - Poslední Cesta

huuaaååh...huäääh...hååå...
En av de bästa låtar som gjorts, och sannerligen den mest förtvivlade.
Citera
2009-06-21, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FlipThePhrase
Trist - Poslední Cesta

huuaaååh...huäääh...hååå...

Nästan samma från min sida, dock är det Sneni som gäller här. Jag förstår inte, har lyssnat på den minst fem gånger om dagen dom senaste fyra månaderna. Genialiskt.
Citera
2009-06-22, 00:16
Medlem
Adversariuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zorHin
Nästan samma från min sida, dock är det Sneni som gäller här. Jag förstår inte, har lyssnat på den minst fem gånger om dagen dom senaste fyra månaderna. Genialiskt.
Nu kommer det låta som att jag skryter igen, men jag har kontakt med Jan, mannen bakom Trist. Han är nice som fan. Lyssnar aldrig på metal på fritiden, bara indierock och dylikt. Det är alltid lika underbart att upptäcka folk som inte anstränger sig för att tillhöra den där jävla subkulturen.
Citera
2009-06-22, 00:42
Medlem
Satan i gatans avatar
Kanske inte riktigt kan klassas som döds, men nu lyssnar i genom World Downfall för tvåtusende gången eller något. Gamla goda Terrorizer.
Citera
2009-06-22, 00:46
Medlem
Geomeisters avatar
Jag såg just "A Headbanger's Journey" på SVT2 och blev lite intresserad över varför folk gillar musik som Black/dödsmetal (jag ifrågasätter inte dess kvalité). Jag undrar bara varför just du dras till dessa genrer. Det krävs ju något mer av en person att lyssna på dödsmetal än Per Gessle
Citera
2009-06-22, 01:28
Medlem
Adversariuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Geomeister
Jag såg just "A Headbanger's Journey" på SVT2 och blev lite intresserad över varför folk gillar musik som Black/dödsmetal (jag ifrågasätter inte dess kvalité). Jag undrar bara varför just du dras till dessa genrer. Det krävs ju något mer av en person att lyssna på dödsmetal än Per Gessle
Snälla, snälla, snälla, döm inte dessa genres utefter den enormt enfaldiga bild som uppvisas i den dokumentären. Det är som att försöka kartlägga hip hop genom att visa en enda Jay Z-video.
Citera
2009-06-22, 08:24
Medlem
Geomeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adversarius
Snälla, snälla, snälla, döm inte dessa genres utefter den enormt enfaldiga bild som uppvisas i den dokumentären. Det är som att försöka kartlägga hip hop genom att visa en enda Jay Z-video.

Haha, kör en inte Carolina af Ugglas på mig bara
Citera
2009-06-22, 10:37
Medlem
Bäckahästs avatar
Ger Ceremonial Castings en chans. Lyssnar på Salem 1692. Den har inte riktigt klickat än, men den har sina stunder och om jag ger den lite mer tid kommer den säkert växa på mig.
Citera
2009-06-22, 13:35
Medlem
VampireLestats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Geomeister

Därför att jag får den där varma härliga känslan, som jag hoppas dom flesta som lyssnar på musik i allmänhet får och är ute efter, när jag lyssnar på Black/death metal. Varför jag får det har jag ingen aning om.

Np : Deathspell Omega - Sola Fide I
Citera
2009-06-22, 13:40
Medlem
George Wittigs avatar
Lyssnar just på mästerverket The Ritual utav tjeckiska Master's Hammer som kom ut 1991. Primitiv black/thrash ur den gamla skolan. Klart mycket bättre än det mesta som ges ut idag.
Citera
2009-06-22, 17:04
Medlem
Korpikallas avatar
Låten Air av Atheist på skivan Elements.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in