2013-03-09, 18:36
Medlem
Kapten_Blaus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hundkatt90
Apropå Windir, lyssnade en del på dem i mina tidiga BM-år.
"SÅ JÄVLA TRVE ATT HAN FRÖS IHJÄL! INGET JÄVLA POSANDE MED CAROLA HÄR INTE. HORBÖGAR."

NP: Windir - Journey to the end.

första gången jag hörde windir var på en toalett och det är fotfarande lika skitbra...
Citera
2013-03-09, 18:37
Medlem
UnholyGraves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hundkatt90
Reinkaos är utan tvekan det absolut bästa Dissection har gjort.
PUNKT. SLUT.

NP: Dissection - Maha Kali

Stor "word" på det här, såklart. Det är jävligt tjejhomo att ogilla Reinkaos grabbar.

NP: Dissection - Xeper - I - Set
Citera
2013-03-09, 18:45
Medlem
VissenBuske1987s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kapten_Blau
skulle vilja ändra uttrycket från "Absolut INTE bästa inom Metal" till "bland det bästa inom metal", ja nu är jag lite salongsberusad och tenderar att gilla det mesta då men just "1184" med windir är ju så jävla bra så det är ju för fan inte sant!! framförallt sista låten innehar ju iallafall en top 7 placering på låtar jag skulle vilja ha på min begravning...

Givetvis är dem riktigt bra, men finns mycket annan gott!
Kanske var lite fel att skriva inte med så stora bokstäver. Tar tillbaka det!

Jo Journey To The End är härlig!

Citat:
Ursprungligen postat av UnholyGrave
Stor "word" på det här, såklart. Det är jävligt tjejhomo att ogilla Reinkaos grabbar.

NP: Dissection - Xeper - I - Set

Ingen som ogillat här inte!

Edit* Skall berätta om lite Metal-Humor! Igår var man ute och tog några öl med gamla polare från yngre dagar. En av dem hade på sig Children of Bodom t-shirt så det blev ju givetvis så att ämnet Metal togs upp.
Denna man/kille envisades OERHÖRT mycket med att CoB är Death Metal och är bland världens bästa band. Dem har tydligen, enligt honom, lagt grunden för stor del av DM's grund.

Man får innerligt hoppas att det var Ölen som gjorde honom så... Men men, jag är absolut inte bäst på Metal eller så, men nog tog han i lite?
Senast redigerad av VissenBuske1987 2013-03-09 kl. 19:05.
Citera
2013-03-09, 18:55
Medlem
UnholyGraves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VissenBuske1987
Givetvis är dem riktigt bra, men finns mycket annan gott!
Kanske var lite fel att skriva inte med så stora bokstäver. Tar tillbaka det!

Ingen som ogillat här inte!

Edit* Skall berätta om lite Metal-Humor! Igår var man ute och tog några öl med gamla polare från yngre dagar. En av dem hade på sig Children of Bodom t-shirt så det blev ju givetvis så att ämnet Metal togs upp.
Denna man/kille envisades OERHÖRT mycket med att CoB är Death Metal och är bland världens bästa band. Dem har tydligen, enligt honom, lagt grunden för stor del av DM's grund.

Man får innerligt hoppas att det var Ölen som gjorde honom så... Men men, jag är absolut inte bäst på Metal eller så, men nog tog han i lite?

Haha, vafan.. Den snubben har alltså aldrig hört varken Discharge eller Venom? Dåre.
Citera
2013-03-09, 18:59
Medlem
VissenBuske1987s avatar
Citat:
Haha, vafan.. Den snubben har alltså aldrig hört varken Discharge eller Venom? Dåre.

Skulle inte tro det... Var nästan så man blev sur på honom. Men fick man i sig några öl var det lättare att "gå vidare" efter denna hemska incident!

Tycker fö. att CoB är fruktansvärt dåliga. Men respekterar dem som lyssnar på bandet! Alla har ju olika smak... Tyvärr

Men men, nog om det. CoB hör ej hemma i denna tråden i vilket fall!
Citera
2013-03-09, 19:02
Medlem
UnholyGraves avatar
Du borde skälla ut honom och understryka vilken värdelös pissbög han är! Eller orka det, vafan.
Citera
2013-03-09, 19:11
Medlem
Mordum87s avatar
Citat:

Den där sortens okunnighet hos folk som påstår sig älska metal eller likn, får mig att vilja löpa amok med hagelgevär.
När jag var ut på det hemska stället Harry B James för dryga, ja säg 6 år sen kanske.. Och de som varit där kan ju vittna om hur hög volymen är på musiken de spelar. Det går knappt att prata därinne efter 22tiden.. Hursomhelst så sitter jag och polaren i godan ro och diskuterar av och an om musik i största allmänhet och bredvid oss har vi ett sällskap på 4st som ser ut att komma direkt från Östermalm.. de verkar inte ett dugg intresserade i musik (metal) överhuvudtaget och reagerar inte ens på alla klassiker som spelas, vilka är de vanliga som alla, fan ALLA hört.
Men... så sätter de igång "Run to the Hills".. och ni kan ju tro att det blir fart i dessa silverskeds-pågar..(låten är ju klassisk javisst, men det är såå jäävla typiskt att det ska vara Maiden, och som om det vore en ursäkt för dessa idioter att hänga där..) Det trummas i bord, de ställer sig upp och låtsas vara Bruce D, de spelar luftgura med sådana armvift att hela baren kan se..
Och sådant.. jag säger inte att de ska hålla sig borta.. men snälla håll er borta.
Sånt där får mig verkligen att vilja bryta av mig huvudet och bara dränka hela den här jävla världen i mitt innanmäte.
Harry B James är ju dock till dags dato ett totalt ruttet ställe som fullkomligt är övertaget av blonda fittbrat-bögar med backslick.
En gång i tiden var det iaf någorlunda trivsamt.
Citera
2013-03-09, 19:20
Medlem
VissenBuske1987s avatar
Citat:
Du borde skälla ut honom och understryka vilken värdelös pissbög han är! Eller orka det, vafan.

Haha får göra det... Eller kontra med min Bathory T-shirt! (har bara den att komma med..)

OnT: Blev sugen på Burzum nu när mörkret är på plats.. Då kör väl igenom ett album eller två!
Citera
2013-03-09, 19:22
Medlem
UnholyGraves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mordum87
Den där sortens okunnighet hos folk som påstår sig älska metal eller likn, får mig att vilja löpa amok med hagelgevär.
När jag var ut på det hemska stället Harry B James för dryga, ja säg 6 år sen kanske.. Och de som varit där kan ju vittna om hur hög volymen är på musiken de spelar. Det går knappt att prata därinne efter 22tiden.. Hursomhelst så sitter jag och polaren i godan ro och diskuterar av och an om musik i största allmänhet och bredvid oss har vi ett sällskap på 4st som ser ut att komma direkt från Östermalm.. de verkar inte ett dugg intresserade i musik (metal) överhuvudtaget och reagerar inte ens på alla klassiker som spelas, vilka är de vanliga som alla, fan ALLA hört.
Men... så sätter de igång "Run to the Hills".. och ni kan ju tro att det blir fart i dessa silverskeds-pågar..(låten är ju klassisk javisst, men det är såå jäävla typiskt att det ska vara Maiden, och som om det vore en ursäkt för dessa idioter att hänga där..) Det trummas i bord, de ställer sig upp och låtsas vara Bruce D, de spelar luftgura med sådana armvift att hela baren kan se..
Och sådant.. jag säger inte att de ska hålla sig borta.. men snälla håll er borta.
Sånt där får mig verkligen att vilja bryta av mig huvudet och bara dränka hela den här jävla världen i mitt innanmäte.
Harry B James är ju dock till dags dato ett totalt ruttet ställe som fullkomligt är övertaget av blonda fittbrat-bögar med backslick.
En gång i tiden var det iaf någorlunda trivsamt.

Vart ligger detta hemska ölutskänkningsställe? Låter ju fullkomligt vidrigt.

Annars var jag på Cheers igår. Är bekant med någon stammis och vakterna där så det är jävligt schysst. Önskade The Devil's Blood och fick det spelat också, ojojoj.
Citera
2013-03-09, 19:26
Medlem
Mordum87s avatar
Citat:
Vart ligger detta hemska ölutskänkningsställe? Låter ju fullkomligt vidrigt.

Annars var jag på Cheers igår. Är bekant med någon stammis och vakterna där så det är jävligt schysst. Önskade The Devil's Blood och fick det spelat också, ojojoj.

Ja vart fan ligger det?.. Gå helt enkelt ned för Sveavägen så kommer du dit inom sin tid. Mitt lokalsinne i den här stan är väldigt dåligt då jag är ett troll från de djupaste skogarna i Norrland!
Citera
2013-03-09, 19:29
Medlem
UnholyGraves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mordum87
Ja vart fan ligger det?.. Gå helt enkelt ned för Sveavägen så kommer du dit inom sin tid. Mitt lokalsinne i den här stan är väldigt dåligt då jag är ett troll från de djupaste skogarna i Norrland!

Vet inte ens vilken jävla stad vi talar om. Säkert BögStockholm!
Citera
2013-03-09, 19:32
Medlem
Frank Friendlys avatar
Vad spelar Children of bodom för musik då? (aldrig hört)
Trodde typ dom var "melodiös" death metal (om det ens finns något som heter det).

Ska dyrka Mercyful Fate resten av kvällen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in