Citat:
Ursprungligen postat av UnholyGrave
Haha, vafan.. Den snubben har alltså aldrig hört varken Discharge eller Venom? Dåre.
Den där sortens okunnighet hos folk som påstår sig älska metal eller likn, får mig att vilja löpa amok med hagelgevär.
När jag var ut på det hemska stället Harry B James för dryga, ja säg 6 år sen kanske.. Och de som varit där kan ju vittna om hur hög volymen är på musiken de spelar. Det går knappt att prata därinne efter 22tiden.. Hursomhelst så sitter jag och polaren i godan ro och diskuterar av och an om musik i största allmänhet och bredvid oss har vi ett sällskap på 4st som ser ut att komma direkt från Östermalm.. de verkar inte ett dugg intresserade i musik (metal) överhuvudtaget och reagerar inte ens på alla klassiker som spelas, vilka är de vanliga som alla, fan ALLA hört.
Men... så sätter de igång "
Run to the Hills".. och ni kan ju tro att det blir fart i dessa silverskeds-pågar..(låten är ju klassisk javisst, men det är såå jäävla typiskt att det ska vara Maiden, och som om det vore en ursäkt för dessa idioter att hänga där..) Det trummas i bord, de ställer sig upp och låtsas vara Bruce D, de spelar luftgura med sådana armvift att hela baren kan se..
Och sådant.. jag säger inte att de ska hålla sig borta.. men snälla håll er borta.
Sånt där får mig verkligen att vilja bryta av mig huvudet och bara dränka hela den här jävla världen i mitt innanmäte.
Harry B James är ju dock till dags dato ett totalt ruttet ställe som fullkomligt är övertaget av blonda fittbrat-bögar med backslick.
En gång i tiden var det iaf någorlunda trivsamt.