Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-05-08, 17:10
Medlem
Det är otroligt bra underhållning att läsa om folks erfarenheter, tips, frågor etc här på FB. Jag kan skratta så hårt att jag trillar ur stolen. Fan va bra.

Vad tycker ni?
2009-05-08, 17:12
Medlem
JoffaJaffers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jackett
Det är otroligt bra underhållning att läsa om folks erfarenheter, tips, frågor etc här på FB. Jag kan skratta så hårt att jag trillar ur stolen. Fan va bra.

Vad tycker ni?

Var nog bättre förr.
Kul att du trivs!
2009-05-08, 17:15
Medlem
Alltid något intressant på flashback, hänger här numera dagligen. Jag håller med!
2009-05-08, 17:21
Bannlyst
Flashback är ungdomens källa Nej, men flashback livar upp både kropp och själ. Det finns alltid något att läsa varje dag
2009-05-08, 17:25
Medlem
Grohls avatar
Flashback kan både underhålla, fascinera, intressera och skrämma en.
2009-05-08, 17:45
Medlem
Kalasponnys avatar
Ack, Flashback-Alltet. Från gammal motorolja till Knutbypastorns vilda dilfofest. Alltet för alla, närsom och vartsom.

Lustigheterna, kvickheten och fascinationen i all ära. Men det är ett gift, och vilket gift. Man kan beklaga sig över överdödsknark och dobbel men flashback är något särskilt, det slår som en läkarspritpreparerad tampong i röven. Efter en tung dag av mentalt analknull så finns det inget som får dopaminet och seratoninet att hoppa som vårystra kvigor på grönbete som tråden "Mardrömsdejter" eller en bild på glada män som lyfter varandra med tag runt phallus. Ruset i all ära, visst, men kickerna är inte utav ondo. Det krävs inte många timmars vardagligt analknull bestående av lönespecifikation, räkningar och erektionsproblem för att vi inbitna faller för frestelsen att självmedicinera vårt depressiva tillstånd med den mongolida bildtråden.

Det enda glädjande som som jag finner tröst i när ruset väl lägger sig är "We are in this shit together".

I morgon kommer min diskmaskin gå sönder och ni hittar mig i tråden fyllehistorier från 19.00-20.00 och sen i tråden Unga tjejer sökes från 21.00-21.04.
2009-05-08, 17:45
Medlem
micaeles avatar
It's always inspiring to read positive comments for once! Keep it up!
2009-05-08, 17:47
Medlem
ÅnkelGunnars avatar
Kul att du trivs.

Tråd låst

// Mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in