2003-10-31, 13:45
Medlem
Ja, du är nog den ende.....
Citera
2003-10-31, 14:01
Medlem
unikums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Westling

Var det humor?
Citera
2003-10-31, 14:29
Medlem
%s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roger Persson
Får man föreslå en:
http://home6.inet.tele.dk/pno/vol1.jpg

// Roger P.

Va? Är du galen det där är ju ett riktigt fart vidunder som går fram som en stridsvagn. Dessutom bekväm innuti och på alla sätt helt underbar.
Citera
2003-10-31, 16:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av %
Va? Är du galen det där är ju ett riktigt fart vidunder som går fram som en stridsvagn. Dessutom bekväm innuti och på alla sätt helt underbar.

Ja, men varför ska man inte våga unna sig lite komfort och kultur på samma gång?

Volvo 245 - Den medvetne gentlemannens val...

// Roger P.
Citera
2003-10-31, 16:54
Medlem
Mihailovics avatar
Citat:
Ja, men varför ska man inte våga unna sig lite komfort och kultur på samma gång?

// Roger P.

Hehehe..inte ofta man ser 245 nu för tiden.

"A true gentleman never travels behind less then 12 cylinders"

Nästan hela nöjet att färdas mellan A och B har med bilen att göra.
Annars är det lika bra att åka buss eller cykla.

Många hk/kw, prestand och körglädje är det som gäller
Citera
2003-10-31, 17:39
Medlem
ÄlskaMigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Westling
nej du d e han INTE så länge den håller för alla mina krockar skiter jag i allt annat. eller en cd spelare är ett måste oxå (krockade en gång när jag bytte radiostation, reklam borde förbjudas). sen kan den vara orange och rosa randig och ha 300hk eller en droska, skiter i vilket. bara jag slipper springa på verkstad för minsta lilla.
Citera
2003-10-31, 23:07
Medlem
%s avatar
Citat:

// Roger P.
Dessutom är den inte gjord av aluminumfolie som nya bilar är. Så om man krockar så blir det pulver av den andra bilen medans man själv bara får en repa i lacken.
Citera
2003-11-01, 00:12
Medlem
jenas avatar
Citat:

// Roger P.
Läste dagens Teknikens Värld.... Roger, du borde flytta till Gotland, där finns en firma som har 245or som hyrbilar!!! Han har några dussin.
Citera
2003-11-01, 01:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av jena
Läste dagens Teknikens Värld.... Roger, du borde flytta till Gotland, där finns en firma som har 245or som hyrbilar!!! Han har några dussin.

Han gör nog fina affärer. En välvårdad 240 är den enda bil man någonsin behöver köpa... Håller man rosten ifrån den kan man ha sin 240 tills man blir för gammal för att köra bil.

Citat:
Ursprungligen postat av %
Dessutom är den inte gjord av aluminumfolie som nya bilar är. Så om man krockar så blir det pulver av den andra bilen medans man själv bara får en repa i lacken.

Sant, sant... Smäller man med en Mazda så klyver 240:n den lille riskokaren på mitten.

// Roger P.
Citera
2003-11-01, 03:48
Medlem
greger45s avatar
Äger en Lexus is200 99:a. Kör mycket bil i jobbet så jag gillar den. Den är väl i och försig ingen dunder snabb bill (155hk). Men ibland så bara längtar jag efter att få köra morsan och farsan extra bil. En Ford fiesta XR2 87:a. Vet inte varför men den är jävligt rolig att köra ibland. Kan ju bero på att det är den så kallade sport modellen.

Mvh
Greger
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här