Flashback bygger pepparkakshus!
2009-05-04, 22:19
Medlem
Nu är det såhär att hela datorn har borjat eka.
låter konstigt men allt ljud som kmr ur datorn ekar, vet inte om det kan vara ljudkortet eller någon konstig inställning jag gjort. Ljudet låter perfa på iphonen efter sync så det e inte problemet iaf.

Uppskattar hjälp! =)
Citera
2009-05-04, 22:21
Medlem
Kanske bra att säga att jag lekt lite med Hear och diverse ljudprogram
Citera
2009-05-04, 22:47
Medlem
flipper1446s avatar
Prova att "leka" lite mer då. Dvs gör om allt du gjort eller avinstallera vad du nu installerat.
Citera
2009-05-04, 23:24
Medlem
Helt ärligt tror jag inte det kan vara det, kollat igenom det mesta och börjar tro att det kan vara ljudkortet.
Ingen med lite ljuderfarenhet/liknande problem? =)
Citera
2009-05-05, 01:25
Medlem
flipper1446s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kollee
Helt ärligt tror jag inte det kan vara det, kollat igenom det mesta och börjar tro att det kan vara ljudkortet.
Ingen med lite ljuderfarenhet/liknande problem? =)
Men om det fungerade innan du började leka så känns det ju väldigt otroligt att ljudkortet skulle paja i samma veva.

Spontant låter det som att din mikrofon är aktiverad och skickar ut ljudet den hör i högtalarna, så att det blir någon konstig rundgångseffekt. Min gissning.
Citera
2009-05-05, 16:03
Medlem
Testat med hörlurar och olika högtalare men låter fortfarande som det ekar eller något. Kollat igenom alla inställningar resetat hear och deletat de flesta andra program, finns det inte lite mer avancerade än de i systeminställningar att kolla igenom?
Citera
2009-05-05, 16:10
Medlem
Schlomo ben Goys avatar
För att utesluta inställningar som du kan ha gjort kan du prova att logga in tillfälligt med ett gästkonto.
Citera
2009-05-05, 16:47
Medlem
Men h**a!
Testade det och i gästkontot är ljudet hur bra som helst, vetefan vad som kan vara fel...
Finns det inställningar i itunes som kan göra det?! Blir bara mer och mer lack på skiten
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in