2009-05-02, 16:08
Medlem
Nu gäller detta relationen mellan min svärmor och henne granne.
Upprinnelsen till allt började med ett nekat bygglov som min svärmor sökte. Hon har inte riktigt alla bestick i lådan så på ngt sätt framkom det att hennes granne inte hade bygglov till sitt garage.
Grannen fick böter för detta och anmälde han i sin tur svärmors utbygge av balkongen.

Nu går grannfanskapet och spider rykten i området och dessutom runt med filmkamera och filmar in i svärmors hus och tomt. Frågar man vad han sysslar med säger han ingenting - Mycket störande
Hur hade FB Crew tagit i tu med en sån här männska?
Citera
2009-05-02, 16:10
Medlem
LiLWizs avatar
Bandidos.
Citera
2009-05-02, 16:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LiLWiz
Bandidos.

Har funderingar i liknande banor
Citera
2009-05-02, 16:42
Medlem
knekt sparvs avatar
Jag hade börjat med små, diskreta fanskapsupptåg. Så länge han inte fattar att det är gjort av mänsklig hand...
Smyg in på hans tomt på natten och häll ut ogräsborttagningsmedel här och var. Snart börjar gräset vissna fläckvis.
Annars kan man ju försöka vara trevlig och reda upp situationen.
Citera
2009-05-02, 17:56
Medlem
MaZtoRs avatar
Snacka med grannen och försök lösa det fredligt. What comes around goes around. Stor chans att om ni jävlas med grannen så jävlas han tillbaka. Kolla på några avsnitt av grannfejden.
Citera
2009-05-02, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av plainvanilla
Nu gäller detta relationen mellan min svärmor och henne granne.
Upprinnelsen till allt började med ett nekat bygglov som min svärmor sökte. Hon har inte riktigt alla bestick i lådan så på ngt sätt framkom det att hennes granne inte hade bygglov till sitt garage.
Grannen fick böter för detta och anmälde han i sin tur svärmors utbygge av balkongen.

Nu går grannfanskapet och spider rykten i området och dessutom runt med filmkamera och filmar in i svärmors hus och tomt. Frågar man vad han sysslar med säger han ingenting - Mycket störande
Hur hade FB Crew tagit i tu med en sån här männska?

Det verkar som att du har en svärmor som förtjänar lite elände och vad är det för rykten grannen sprider ?

Vill du markera och sätta p för grannens stalking, kan du alltid hutta med fingret åt honom samtidigt som du säger gubbjävel.
Citera
2009-05-02, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nafets
Det verkar som att du har en svärmor som förtjänar lite elände och vad är det för rykten grannen sprider ?

Vill du markera och sätta p för grannens stalking, kan du alltid hutta med fingret åt honom samtidigt som du säger gubbjävel.

Jo som jag var inne på tidigare så har hon inte alla hästar i stallet så att det händer henne av alla människor är förvisso inget som förvånar mig.

Om jag inte skulle känna för att medla på ett fredligt sätt så låter din idé intressant. Man kanske skulle ta å be en skräddare sy upp en kopia av en bandidosväst och hälsa på
Citera
2009-05-02, 21:43
Medlem
Gör 10 tals anmälningar till olika institutioner med massor av saker som verkar trovärdiga (inget alltför överdrivet) och dumpa skräp på deras gård så det ser förjävligt ut då eventuella kontrollanter kommer och upplys dom om vilket jävla svin du har till granne

Beställ all möjlig reklam du kan komma över i deras namn så deras brevlåda exploderar med skräp, porrtidningar osv.

Gör insändare i tidningen i deras namn och upplys omvärlden vem dom igentligen är.

Skapa kontaktannonser i deras namn med helt sinnessjuka påhitt. Gärna att dom gillar blandras gruppsex. Gärna turkar och afrikaner, minst 5st åt gången och det är bara att komma över utan att ringa först

Betala typ 20 pers att terrorisera sönder kräket så denne tillslut tar livet av sig
Citera
2009-05-02, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil-
Gör 10 tals anmälningar till olika institutioner med massor av saker som verkar trovärdiga (inget alltför överdrivet) och dumpa skräp på deras gård så det ser förjävligt ut då eventuella kontrollanter kommer och upplys dom om vilket jävla svin du har till granne

Beställ all möjlig reklam du kan komma över i deras namn så deras brevlåda exploderar med skräp, porrtidningar osv.

Gör insändare i tidningen i deras namn och upplys omvärlden vem dom igentligen är.

Skapa kontaktannonser i deras namn med helt sinnessjuka påhitt. Gärna att dom gillar blandras gruppsex. Gärna turkar och afrikaner, minst 5st åt gången och det är bara att komma över utan att ringa först

Betala typ 20 pers att terrorisera sönder kräket så denne tillslut tar livet av sig

klart bästa metoden hittils
Citera
2009-05-03, 11:41
Medlem
nazipoliss avatar
diesel på gräsmattan/över blommorna är alltid uppskattat.
det bör även finnas ett elskåp nere på gatan som man kan stänga av då och då, hellst när denne är bortrest så att mat i kyl och frys möglar då denna är tillbaka.
Citera
2009-05-03, 12:30
Medlem
actionbents avatar
Håll dig långt från svärmor , varför göra hennes problem till din?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in