2009-05-08, 16:20
Medlem
l00zekks avatar
Verkar som att galan gick bra rent ekonomiskt och man funderar på att ordna en till gala redan i höst enligt vk http://www.vk.se/Article.jsp?article=276023

Måste vara grymt bra för klubben att kunna erbjuda sina bästa fighters chansen att gå matcher på hemmaplan med jämna mellanrum inför fulla läktare.
Citera
2009-05-10, 23:37
Medlem
l00zekks avatar
Ett gäng matcher från galan ligger uppe nu http://www.youtube.com/user/maldiverblue
Citera
2009-05-15, 19:50
Medlem
inget som vet om det fanns något filmat med Petter Wallin Vs. Ludvig Breideborn, han kommer ju från hemmaklubben Drakstadens Muay thai så de hade ju vart roligt, missade den matchen desvärre.
Citera
2009-05-31, 04:37
Medlem
Snöblinds avatar
Ursäkta att jag bumpar tråden men jag blev lite överraskad att jag missade det här.. Bor trots allt hyfsat "nära" Umeå

Jättekul att se att det tydligen gick plus och att fler grejer ska anordnas (?) här i lilla Norrland. Också underhållande att läsa alla kommentarerna på VK.se om hur detta bör förbjudas och att boxning minsann är kristlig underhållning..
Citera
2009-06-01, 00:23
Medlem
Kommer förmodligen anordnas en gala till hösten. Inget bestämt än, men det pratas om det på klubben.
Citera
2009-12-03, 15:03
Medlem
Snöblinds avatar
Jag bumpar den här tråden av anledning att 2009 års gala går den 12e december, det vill säga nästa helg. Bokade just ett par biljetter via hemsidan (www.battleofbotnia.se) men fick ingen bekräftelse eller något. Man blir lite irriterad.. vet ju inte om de fått bokningen eller inte nu och vill inte gärna boka fler biljetter om de nu fått in den här och sen sitta där med alldeles för många.

Men bortsett från det så är jag jävligt taggad. Någon annan som ska dit?

edit: Fick svar just efter jag skrev detta. Gick tydligen inte boka när man bor i Umeå så jag fick knalla ner och köpa biljetter istället. Men nu har man dem iaf!
Senast redigerad av Snöblind 2009-12-03 kl. 15:39.
Citera
2009-12-03, 15:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snöblind
Jag bumpar den här tråden av anledning att 2009 års gala går den 12e december, det vill säga nästa helg. Bokade just ett par biljetter via hemsidan (www.battleofbotnia.se) men fick ingen bekräftelse eller något. Man blir lite irriterad.. vet ju inte om de fått bokningen eller inte nu och vill inte gärna boka fler biljetter om de nu fått in den här och sen sitta där med alldeles för många.

Men bortsett från det så är jag jävligt taggad. Någon annan som ska dit?

edit: Fick svar just efter jag skrev detta. Gick tydligen inte boka när man bor i Umeå så jag fick knalla ner och köpa biljetter istället. Men nu har man dem iaf!

Jo jag köpte mina på Budo fitness inne i stan, ska ju gå att köpa på plats också. Bara att se till att vara där i tid. Tror det var någon N00b på ICA Åhlidhem när jag försökte köpa där "Eh biljetter? Nä vi säljer inte sådana saker här"...
Citera
2009-12-03, 16:00
Medlem
l00zekks avatar
Självklart blir det att gå dit. Var och såg förra galan som var riktigt bra. Blir till att ringa runt till polarna och dra ihop ett gäng. Har hört att det ska vara numrerade platser den här gången, stämmer det?
Citera
2009-12-03, 22:01
Medlem
Muggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av l00zekk
Har hört att det ska vara numrerade platser den här gången, stämmer det?

Japp. Det stämmer.
Citera
2009-12-03, 22:37
Medlem
Snöblinds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WithinMe
Jo jag köpte mina på Budo fitness inne i stan, ska ju gå att köpa på plats också. Bara att se till att vara där i tid. Tror det var någon N00b på ICA Åhlidhem när jag försökte köpa där "Eh biljetter? Nä vi säljer inte sådana saker här"...

Konstigt, jag köpte mina på ICA Ålidhem. Killen bakom kassan informerade mig att biljetterna fanns i charken (varför förstod jag inte riktigt..) och beklagade sig över att han skulle missa årets gala. Snubben i charken hade en liten fin trälåda som han förvarade sina biljetter i. Tog bara kontant dock.
Citera
2025-02-04, 11:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snöblind
Konstigt, jag köpte mina på ICA Ålidhem. Killen bakom kassan informerade mig att biljetterna fanns i charken (varför förstod jag inte riktigt..) och beklagade sig över att han skulle missa årets gala. Snubben i charken hade en liten fin trälåda som han förvarade sina biljetter i. Tog bara kontant dock.
det var tider det.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in