Flashback bygger pepparkakshus!
2009-05-01, 20:49
Medlem
sifonen87s avatar
När jag klickar på länkar här på flashback så öppnas alltid länkarna i ett litet fönster, vilket är väldigt störande. Jag har försökt kolla igenom alla inställningar som finns i internet explorer men jag hittar ingenstans där man kan ändra detta, är ingen hejare på datorer heller så jag vet inte riktigt vad jag ska leta efter för inställning heller. Någon här som vet hur man ändrar så att nya länkar öppnas i ett fullt fönster?

Jag tog ett printscreen ifall ni inte förstår min luddiga förklaring: http://data.fuskbugg.se/skalman01/minifonster.JPG

Tack på förhand.
Citera
2009-05-01, 21:09
Medlem
Fanas avatar
Har du funderat på att byta webbläsare? Mozilla Firefox och Opera är båda väldigt populära.
Citera
2009-05-01, 21:36
Medlem
sifonen87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fana
Har du funderat på att byta webbläsare? Mozilla Firefox och Opera är båda väldigt populära.

Jag har firefox, du ser loggan där nere fast jag ritat för adressen. Använder dock Internet Explorer oftast för firefox har en tendens att krascha hela tiden för mig.
Citera
2009-05-01, 21:51
Medlem
Fanas avatar
Stressad som jag är så tog jag mig inte tid att titta på skärmdumpen. Jag ber om ursäkt. Så Internet Explorer krånglar och Mozilla Firefox krashar? Nu blir jag nyfiken på vad som händer om du testar Opera.
Citera
2009-05-01, 21:59
Medlem
Psyko-12s avatar
Testa verktyg -> allmänt fliken -> "ändra hur webbsidor visas i flikar" -> "gör följande när ett pop-up fönster ska visas" -> Öppna alltid i ny flik.
Citera
2009-05-01, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sifonen87
När jag klickar på länkar här på flashback så öppnas alltid länkarna i ett litet fönster, vilket är väldigt störande. Jag har försökt kolla igenom alla inställningar som finns i internet explorer men jag hittar ingenstans där man kan ändra detta, är ingen hejare på datorer heller så jag vet inte riktigt vad jag ska leta efter för inställning heller. Någon här som vet hur man ändrar så att nya länkar öppnas i ett fullt fönster?

Jag tog ett printscreen ifall ni inte förstår min luddiga förklaring: http://data.fuskbugg.se/skalman01/minifonster.JPG

Tack på förhand.

Högerklicka på länken välj "öppna ny flik", tada..

eller så gör du som psyko 12 skrev så får du samma sak fast med vänster knapp
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in