2009-06-16, 00:00
Medlem
JazzforMiless avatar
Dunhill och Pall Mall luktar mindre och annorlunda.
Citera
2009-06-16, 00:21
Medlem
Luigis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fumbler
använd en jäääätte lång ciggarett hållare ; ). om inte det passar säger jag som några ovan Black Devil och Menthol
Ett av dom bättre råden hittills. Det tar genast bort lukten från fingarna också.
Citera
2009-06-16, 12:21
Medlem
Menthol luktar ju som fan, luktar värre än vanliga cigaretter. Förstår inte hur folk kan säga att menthol luktar minst.

Köp Black Devil, luktar inte mycket (smakar inte så bra dock)
Citera
2009-06-16, 19:50
Medlem
Fumblers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luigi
Ett av dom bättre råden hittills. Det tar genast bort lukten från fingarna också.

ibland får man till det, men vart kan man köpa såna ?
Citera
2009-06-16, 19:52
Medlem
rotten_88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fumbler
ibland får man till det, men vart kan man köpa såna ?

Finns hemsidor har jag för mig.
Personligen ska jag nog köpa en nån gång.

Titta i den stora tråden om ämnet!
Citera
2009-09-14, 22:03
Medlem
Purkoss avatar
Finns det inget sätt att få bort röklukten om händerna någorlunda? Är så träligt då jag träffar nytt folk inom jobbet varje dag o stinka rök om händerna, ger ett dåligt första intryck. Tycker inte att tvål och vatten fungerar något vidare, och jag ska försöka sluta röka så småningom
Citera
2009-09-14, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Purkos
Finns det inget sätt att få bort röklukten om händerna någorlunda? Är så träligt då jag träffar nytt folk inom jobbet varje dag o stinka rök om händerna, ger ett dåligt första intryck. Tycker inte att tvål och vatten fungerar något vidare, och jag ska försöka sluta röka så småningom
En cigarettförlängare eller liknande fungerar bra! Så slipper du hålla i just cigaretten med fingrarna. Det luktar helt klart mindre om fingrarna!
Citera
2009-09-14, 22:50
Medlem
Byt kläder oftare och skaffa dig en jacka som inte drar åt sig röklukt lika lätt.

Dom flesta rökarna som luktar skit gör det pga av att dom drar åt sig så jävla mycket röklukt.
Citat:
Ursprungligen postat av Luigi
+ att man ser ut som cruella de ville.
Citera
2009-09-15, 08:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fistor
+ att man ser ut som cruella de ville.

Du tog orden ur min mun.

Finns cigaretthållare kvar nuförtiden? Vet att mamma hade en sådan när man var liten.

OnT: Kör på Black Devil, en skön känsla + att det upplevs hur skön som helst!
Citera
2009-09-16, 17:56
Medlem
_Ahlen_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Purkos
För mig fungerar handsprit bra, tillräckligt bra åtminstone
Citera
2009-11-13, 22:37
Medlem
Xcango013s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kebabmamman
Ja som ovantående frågar, Vilken cigg luktar minst. Jag tycker verkligen inte om att lukta rök, det är otrevligt mot folk man känner att dom ska behöva gå omkring med en skortsten.

Kommer ihåg hur jag avskydde när vi besökte moster när jag var mindre och hon stank av sina Prince som hon kedjerökte.

Helt klart Blackdevil!
Citera
2009-11-13, 23:25
Medlem
Saypayaas avatar
Alla cigaretter luktar bajs, även Black Devil. Använd en bong och blås ut röken bakom en fläkt som skickar iväg den mot ett öppet fönster.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in