2009-04-29, 12:36
Medlem
Cannibal Hippies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gosif
Det gick kanonbra fram till 41. Samhället blomstrade, inte en jävel var arbetslös.

Men desto fler som blev avrättade eller fängslade
Citera
2009-04-29, 12:50
Avslutad
Hela Europa skulle behöva bli fascistiskt för att klara sig. Och det kan inte uteslutas att det blir så till slut. Rasfetichismens tid är naturligtvis över dock
Citera
2009-04-29, 15:18
Medlem
hahaha, ni fascistförespråkare är lustiga! er verklighet måste också vara väldigt lustig emellanåt, men samtidigt fruktansvärd
Citera
2009-04-29, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cannibal Hippie
Men desto fler som blev avrättade eller fängslade

Bara åsnor blev fängslade, och det var inte många. Är du en normal människa som fungerar som en medelsvensk så finns det inget att frukta. Om man nu inte är homosexuell, rasblandare, marxist, nationshatare...
Citera
2009-04-29, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mohave
Demokratin har visat sig värdelös. Sånt feministfjanteri Och noll koll. Sverige behöver en stark man. Stå upp för det, bröder och systrar!

Det är så enkelt att man bara kan göra en liknelse med (dägg)djur-värden. Där en stark ledare håller flocken fungerande med normer för gruppens överlevnad. Om det finns utstickare så blir dom avfärdade och på så sätt dömda att dö ut, då man inte klarar sig ensam.

Vad demokrati med den judaistiska läran liberalism förespråkar, är just det att bryta mot normerna och ha en såkallad "fri vilja".

"Fri vilja" både existerar i en fascistisk stat och i djurvärden, men så fort den bryter mot en grundläggande norm så blir det inte accepterad.

Vidare vad liberalism förespråkar är just dessa fria viljor som bryter mot naturens lagar, och därpå förespråkar homosexualitet, rasblandning, nationsförakt, degenererad media...

Det är bara en tidsfråga innan "demokratin" i väst kollapsar.
Citera
2009-04-29, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KohSamui

Citera
2009-04-29, 21:30
Medlem
Nih1ls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mohave
Det gnälls så mycket över fascismen. Men är den inte det enda rätta? Eller ska vi gå in i ett Mona Sahlin-samhälle där allt förfaller? Våra döttrar blir våldtagna och våra söner blir sönderslagna.

Den gamla vackra staden Södertälje där svensk bilindustri började (VABIS vid sidan av Scania i Malmö) är numera en krigszon. Svenska och finska flickor ( de är alla våra) blir våldtagna. Och ingen, inte ens domstolarna står upp för dessa.

Jag säger nej. Men jag tänker tanken att vi också att vi behöver en fascistisk ledare. Behöver vi en man som Herr Adolf Hitler? Finns det någon som kan ta detta ansvar i nuläget? Jimmie Åkeson är en fjant i mina ögon.
1. Vi lever för närvarande i ett Fredrik Reinfeldt-samhälle, om man ska benämna det efter din modell
2.Finska flickor är inte "våra", finnar är olika svenskar
3. Fascism är inte lika med att rätt beslut tages
4. Dagens samhälle är inte demokratiskt
Citera
2009-04-29, 23:23
Medlem
Citat:
Det är så enkelt att man bara kan göra en liknelse med (dägg)djur-värden. Där en stark ledare håller flocken fungerande med normer för gruppens överlevnad. Om det finns utstickare så blir dom avfärdade och på så sätt dömda att dö ut, då man inte klarar sig ensam.

Vad demokrati med den judaistiska läran liberalism förespråkar, är just det att bryta mot normerna och ha en såkallad "fri vilja".

"Fri vilja" både existerar i en fascistisk stat och i djurvärden, men så fort den bryter mot en grundläggande norm så blir det inte accepterad.

Vidare vad liberalism förespråkar är just dessa fria viljor som bryter mot naturens lagar, och därpå förespråkar homosexualitet, rasblandning, nationsförakt, degenererad media...

hahahaha....var bland det mest korkade jag hört idag. du likställer det västerländska samhället med en flock kaniner alltså??!?!???

människan är så mycket mer än någon djurisk instinkt. vad händer exempelvis om flera människor i din tänkta däggdjursflock inte accepterar alfahannens premisser?!?!?

gå o lägg dig och tänk över dina resonemang. gärna egna ståndpunkter och inget du saxar från info14 eller dylika sidor
Citera
2009-04-29, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Uke...T-feldt
hahahaha....var bland det mest korkade jag hört idag. du likställer det västerländska samhället med en flock kaniner alltså??!?!???

människan är så mycket mer än någon djurisk instinkt. vad händer exempelvis om flera människor i din tänkta däggdjursflock inte accepterar alfahannens premisser?!?!?

gå o lägg dig och tänk över dina resonemang. gärna egna ståndpunkter och inget du saxar från info14 eller dylika sidor

Jag vet inte, vad händer?
Citera
2009-04-30, 01:39
Medlem
sidyss avatar
Citat:
Efter en våldsam uppgörelse så kröns vinnaren till ny ledare eller silverrygg. förloraren dör eller måste lämna flocken. Ett steriostyre med två nya kandidater är aldrig aktuelt.
Citera
2009-04-30, 02:32
Medlem
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av sidys
Efter en våldsam uppgörelse så kröns vinnaren till ny ledare eller silverrygg. förloraren dör eller måste lämna flocken. Ett steriostyre med två nya kandidater är aldrig aktuelt.

Eller inte!? en kolllektiv resning kanske är trött på förtryck och inför nån form av demokrati? otänkbart? är ju inte EN utmanande individ det handlar om här....vi är ju människor, dvs sociala varelser som kommunicerar och samspelar för att förverkliga oss själva. men du kanske tänker enbart på djurvärlden?
Citera
2009-04-30, 02:38
Medlem
Cannibal Hippies avatar
Citat:
Bara åsnor blev fängslade, och det var inte många. Är du en normal människa som fungerar som en medelsvensk så finns det inget att frukta. Om man nu inte är homosexuell, rasblandare, marxist, nationshatare...

Du glömde regimkritisk...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in