2009-04-28, 20:19
Medlem
alphaonees avatar
Vänder mig nu till er grabbar för råd och ev feedback på min situation, den lyder:
Att på 5 veckor (10/6) klara 2st 100 poängskurser till mitt slutbetyg, ämnena i fråga är SamB och EngC, har inte läst dessa förr utan kör nu via nätbaserad distans genom VUC, är scenariot möjligt? Någon som har eventuell info/tips kring dessa kurser? dela gärna med er.
Citera
2009-04-28, 20:44
Medlem
Skandiss avatar
Om du är bra på engelska (åtgångspunkt MVG Eng B) borde du inte ens behöva plugga för ett betyg i engelska C.
Sam B har dessvärre fler "tryck ner o rapa upp" moment.
Citera
2009-04-28, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alphaonee
Vänder mig nu till er grabbar för råd och ev feedback på min situation, den lyder:
Att på 5 veckor (10/6) klara 2st 100 poängskurser till mitt slutbetyg, ämnena i fråga är SamB och EngC, har inte läst dessa förr utan kör nu via nätbaserad distans genom VUC, är scenariot möjligt? Någon som har eventuell info/tips kring dessa kurser? dela gärna med er.
Jag är i en liknande situation med bråttom inför kompletteringensdatumet och har också SamB på distans, känns som ett grymt jobbigt ämne att läsa, speciellt på distans. Måste dessutom ha MVG i allt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in