Citat:
Ursprungligen postat av denied
Suck å stön!
Detta är fan inget forum, detta är ett ställe där personer hettsar upp varandra och försöker få någon att bryta en regel å sen fortsätta att argumentera varför han fick varningen. Sen klagar man på moderatorn, funkar inte det så måste man klanka ner på admin för att han har för hårda regler. Har man inte fått hela flashback forums användare emot sig då, ja då fortsätter man att dryga sig, försöka hitta gränser hos alla moderatorer och hos admin.
Kvalieten på detta forum har sjunkigt så jävla lågt på senaste tiden. De skrivs ju knappt något vettigt ännu längre här. Så fort man logga på här och läser de nyaste så är de 95% tjafs och 5% något att diskutera om. Så jävla patetiskt är det att alla som blir varnade måste fortsätta att hitta grännserna. Varför inte nöjja sig med en varning som försvinner nästa månad. Är man en användare som diskuterar så klarar man en varning på en månad lugnt.
Sen om man tycker att man blivit orättvist behandlad så ska man ju givetvist ta upp detta MEN! med argument som håller. De hjälper inte att du ska tjafsa med moderatorn igen och sen försöka få över alla idioter på din sida. Så jävla patetiskt är det!
3.1415926526, är ett bra exempel på ett klockrent fall. DU vet själv (om du är en gnutta inteligent) att du mycket väl kunnat omformulera din "fråga" som du påstår att de är. De jag ser är bara hets och idiot inlägg om en åsikt som INGEN frågat dig om. Ingen vill veta att du tycker de är äckliga eller inte. Att du sen går in å hetsar de som köper prostituerade och sen KLAGAR och löjlar dig över att du fått en varning är ju rent av PATETISKT! Du vet själv att du hade gett någon användare en varning om han hade skrivit så. Va glad istället för att moderatorn inte ber admin å banna dig för det. Jag hade då absolut bannat dig utan att tveka. För det är patetiska användare som dig som förstör för oss andra som verkligen vill debatera.
Så istället för att sitta här och försöka hetsa upp flera användare (som du tydligt gör i dina inlägg här) så tycker jag att du ska ta dig en funderare om du inte fattar vad du har gjort fel.
Sorry men jag blir bara så jävla sne när jag ser användare som dig, som ska hålla på och hålla på och aldrig hittar sin gräns som vi "dödliga" hittade under vår uppväxt. Sen att du försöker provocera en till användare genom att tycka synd om han och försöka förnedra honom och påstå att han köper prostituerade gör ju saken inte bättre. Ren idioti är detta och jag hoppas admin sätter en ban på dig för användare som dig ska inte finnas nån tollerans för!
Jag kastar numera ut bråkstakarna direkt. Har man som denna användare knappt tio inlägg, så åker man direkt. Detta är ett forum för diskussion, och din analys är helt korrekt.
Så hur göra för att slippa det du beskriver ovan?
Mitt nya knep är att bli ännu hårdare. Folk som sköter sig och DISKUTERAR och följer reglerna berörs inte. De som tjafsar och bråkar åker ut. Bryter man mot reglerna så får man en varning. Har man ingen historia (mindre än 100 inlägg, och varit medlem i mindre än en månad, så åker man ofta ut utan varning. denna regel är på gång att skrivas in.)
Just nu är det ett gäng småglin på någon mellanstadieskola som fått luft, och fått för sig att de kan leva rövare här. Jag har inte tid att ge dem samma chanser varje gång de registrerar en ny användare, så jag kastar ut dem bums ifall jag ser dem. Samma sak med deras hejaklack.
Har du idéer på förbättringar - som gynnas oss övriga seriösa användare - så är du välkommen.
admin