2018-03-04, 19:35
Medlem
pgdnDeletes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skuggjag
Försöker göra sig lustig över lajviga kamprapporter men slår sig för bröstet över organiserat skvaller. :
Kamprapport är väl ett lite väl häftigt ord för att benämna t.e.x dela flygblad i postlådor, tycker du inte?
Citera
2018-03-05, 17:51
Medlem
Skuggjags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baragnell
Fanns inget med substans i inlägget. Det jag kunde utläsa är att du förmodligen är en konflikträdd svenne. Vad har din egna psykiska problematik med Afa att göra?

Vad fan? Är det menat att jag ska bli upprörd över ditt veka antagande om min person? För egen del kan jag utläsa höga nivåer av butthurt och östrogen. Är det jobbigt när dina idoler blir nedtagna på jorden och hånade? Får man inte göra så?

Beskrev förövrigt en omvälvande samhällsförändring i synen på och debatten kring främlingsinvasionen med egna reflektioner. Ta det för vad det kan vara värt, men kom inte och låsas som att du inte känner av "högervindarna". *ryser i hela kroppen* Metaforen högervindar tydliggör hur infantilt, sneknullat och efterblivet den svenska media och politiska offentligheten är i övrigt. Om någon med skills vill göra en meme på temat med en väderkarta vore det grymt.

Samhällsförändringen som skett och fortfarande sker förändrar helt spelreglerna för "uthängningar" eftersom åsikterna allt mer blir mainstream. En annan aspekt är sociala medier och hur inskränkningar på privatlivet sker hela tiden och hur allt - inklusive politiska åsikter förskjuts till offentligheten och diskursen därmed förändras.

Det vore faktiskt intressant om AFA skulle göra en typ av statistisk undersökning i hur många aktiva nationella som varit uthängda och meddelat att de hoppat av inom typ ramarna för en 10 - 20 års period. Säg: 2000-2005, 2005-2010, 2010-2015, 2015-... Har antalet dokumenterade avhopp med uthängningar ökat eller minskat?

Eftersom du introducerade den etniska konflikten i samtalet, låt mig då påminna dig om att vi lever i ett historiskt undantagstillstånd på grund av judiskt inflytande. Det är bara därför melerade halvapor vågar ta sig ton. De vet att naturtillståndet är fucked up och utnyttjar det, inget jag kan klandra någon för personligen, du ska dock ha klart för dig att allt som håller ihop den här eländiga skiten hånas och ifrågasätts av Generation Y och i än högre grad av Generation Z. Vilka inte bejakar "mångfalden" med samma entusiasm eftersom de insett att de kommer få betala med deras livskvalité för tidigare generationers självbelåtna frikostighet.

När vi bestämt oss som folk för något får vi det gjort. Vi skapade närmast allt i den här världen och personligen ser jag hellre allt försvinna i ett helvete hellre än att impotent ge över arvet till judenheten och dess flock med rabiessmittade odjur.

Men vad ska ni göra åt Malmö eller Detroit? *cuck/svartskalle bröstar upp sig* Tänker de förvägra oss rätten att få leva i ett homogent samhälle och därmed rätten till självbestämmande som folk, så ska de heller inte grina illa när staden över en natt förvandlas från ghetto till dagens version av Mosul eller Raqqa. Det finns ingenting AFA eller andra bokstavskombinationer kan göra när vi bestämt oss för att gemensamt kämpa för vår frihet.

Citat:
Ursprungligen postat av pgdnDelete
Kamprapport är väl ett lite väl häftigt ord för att benämna t.e.x dela flygblad i postlådor, tycker du inte?

Nu handlar tråden om bokstavsbarnen i AFA. Rent generellt dock, om jag uppfattar något som pinsamt så uttrycker jag det, men det kommer knappast ske på någon annans villkor.

För att exemplifiera pinsamheter ta t.ex. ramsan eller uppmaningen, eller Gud vet vad det är, om att "eat the whole ass". https://www.youtube.com/watch?v=HmH0D4sdlJ4

Världen är bra galen när vänsterliberaler i gemen och cp-barnen i AFA i synnerhet står upp för abort men borde ha aborterats redan i förstadiet. Det är bara kika på kräken som dyker upp i motdemonstrationer, hur feta, flottiga, fula, svartmuskiga och äckliga kan ni bli egentligen?

Om jag hade haft något principiellt emot retroaktiv abort hade jag nog varit närmast självmordsbenägen vid det här laget. Men den turen har ni inte. Har ingen lust att vara vulgär just nu, men jag är helt övertygad om att vi kan komma tillrätta med hela den här sociala urartningen.

---

Det har varit tyst från AFA:s sida angående Palestina på sistone, t.ex. Att ni inte fördömt högerextreme Drumpfs flytt av ambassaden till det ockuperade Jerusalem? Är det inte opportunt längre att kämpa för ockuperade folk? Hur ser ni rödingar på Palestinas befrielsekamp från sionismen? Är den fortfarande aktuell?
Citera
2018-03-08, 21:04
Avslutad
Vad har hänt med antifa.se?

Edit: Den var nog bara nere tillfälligt eller nåt
Citera
2018-03-10, 10:47
Medlem
Klappars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farfar
Vad har hänt med antifa.se?

Edit: Den var nog bara nere tillfälligt eller nåt

Den har legat nere i cirka en vecka eller så, har dom blivit avslöjade av extremhögern eller vad händer?
Citera
2018-03-10, 10:52
Medlem
DinSepsiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klappar
Den har legat nere i cirka en vecka eller så, har dom blivit avslöjade av extremhögern eller vad händer?

Sidan ligger inte nere?
Citera
2018-03-10, 10:55
Medlem
Klappars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DinSepsis
Sidan ligger inte nere?

Kommer inte in iaf, även kollat med https://downforeveryoneorjustme.com/antifa.se och verkar inte bara vara jag.
Citera
2018-03-10, 12:19
Medlem
.buenaventura.s avatar
Citat:
Kommer inte in iaf, även kollat med https://downforeveryoneorjustme.com/antifa.se och verkar inte bara vara jag.

Inga problem för mig att komma in alls. Verkar som domhar utsatts för mildare dos-attacker helt enkelt. Underligt att angripa en sida som enligt snacket här inne är irrelevant.
Citera
2018-03-10, 13:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .buenaventura.
Inga problem för mig att komma in alls. Verkar som domhar utsatts för mildare dos-attacker helt enkelt. Underligt att angripa en sida som enligt snacket här inne är irrelevant.
Haha du vet det är så det går till, alla nassar svär på att afa bara är några nedpundade inkompetenta lallare och ändå blir dom alltid så ledsena när dom blir uthängda/stöter på afa :///
Citera
2018-03-10, 13:59
Medlem
Klappars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av host.
Haha du vet det är så det går till, alla nassar svär på att afa bara är några nedpundade inkompetenta lallare och ändå blir dom alltid så ledsena när dom blir uthängda/stöter på afa :///

Exakt, afa är dom tuffa grabbarna i samhället. Därför som dom maskerar sig och alltid är i överläge.
Citera
2018-03-10, 14:58
Medlem
Citat:
Exakt, afa är dom tuffa grabbarna i samhället. Därför som dom maskerar sig och alltid är i överläge.
Helt otroligt hur länge den debatten ska pågå... ja man maskerar sig kort och gott för att kunna fortsätta med sin aktivism? Torskar man kan det leda till att man inte KAN vara aktiv längre. O ja det är klart man ser till att ha ett taktiskt överläge, om man vill ha en ”schysst” fight ägnar man sig åt kampsport men när man ser våldet som ett verktyg o inte som något bra så är det klart att man försöker effektivisera det, man gör det för att vinna inte för att ha kul. Taktiskt är bättre då, men det är klart, afa kanske ska man-up o börja spränga random städare
Citera
2018-03-10, 18:56
Medlem
Klappars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av host.
Helt otroligt hur länge den debatten ska pågå... ja man maskerar sig kort och gott för att kunna fortsätta med sin aktivism? Torskar man kan det leda till att man inte KAN vara aktiv längre. O ja det är klart man ser till att ha ett taktiskt överläge, om man vill ha en ”schysst” fight ägnar man sig åt kampsport men när man ser våldet som ett verktyg o inte som något bra så är det klart att man försöker effektivisera det, man gör det för att vinna inte för att ha kul. Taktiskt är bättre då, men det är klart, afa kanske ska man-up o börja spränga random städare

Aktivism? Snarare misshandel och terrorbrott. Dags att växa upp och sluta vara så jävla lättkränkt, alla tycker inte som dig bara acceptera läget din fegis.

Random städare? Har så vitt jag vet inte sprängt någon städare
Citera
2018-03-10, 19:51
Medlem
baragnells avatar
Citat:
Aktivism? Snarare misshandel och terrorbrott. Dags att växa upp och sluta vara så jävla lättkränkt, alla tycker inte som dig bara acceptera läget din fegis.

Random städare? Har så vitt jag vet inte sprängt någon städare

Hur kan Afa syssla med misshandel och terrorbrott när de inte finns?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in