2009-04-28, 16:39
Medlem
thejanitors avatar
hur länge från "känning" till fysisk märkbar förändring?
Citera
2009-04-28, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thejanitor
hur länge från "känning" till fysisk märkbar förändring?
2-3 dagar
Citera
2009-04-28, 16:42
Medlem
thejanitors avatar
hur manifesterade "känningen" sig, blev det värre och värre, stickande, smärta? smärta vid beröring?

(shit vad snabbt b.t.w. tror det var wiiiiiliiii som sa det: -"gyno, kommer som en käftsmäll")
Citera
2009-04-28, 16:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thejanitor
hur manifesterade "känningen" sig, blev det värre och värre, stickande, smärta? smärta vid beröring?

(shit vad snabbt b.t.w. tror det var wiiiiiliiii som sa det: -"gyno, kommer som en käftsmäll")
asså de gjorde aldrig ont ir så de kittlades bara i säg 1-2 dagar först så ja tänkte att det ej va alvarligt tills ja märkte att dom va lite mer strutformade, de syns fortfarande inte så där jätte mycke men ja märker skillnad , tog nyss 60mg nolva chansa endå på de letron kommer villken dag som helst nu
Citera
2009-04-28, 16:48
Medlem
prons avatar
Är inte det väldigt extremt att det går så fort? Vad har du kurat innan?
Citera
2009-04-28, 16:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GameToTheBone
asså de gjorde alldrig ont ir så de kittlades bara i säg 1-2 dagar först så ja tänkte att det ej va alvarligt tills ja mörkte att dom va lite mer strutformade, de syns fortfarande inte så där jätte mycke men ja märker skillnad , tog nyss 60mg nolva chansa endå på de letron kommer villken dag som helst nu

Jag fick gyno på OT för någon månad sedan. Körde vidare 3-4 dgr med nolva tills jag hoppade av. Körde nolva 2 veckor. Pluffsigheten och knölarna har skata gått tillbaka.
Det finns hopp =)
Citera
2009-04-28, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av amfksp
Jag fick gyno på OT för någon månad sedan. Körde vidare 3-4 dgr med nolva tills jag hoppade av. Körde nolva 2 veckor. Pluffsigheten och knölarna har skata gått tillbaka.
Det finns hopp =)
låter bra
Citera
2009-04-28, 16:55
Medlem
Citat:
Det finns hopp =)
kan ja blanda nolva och letro om av nån liten möjlighet är att gynon e från hcg n ir gör letron endå samma jobb som nolva då?
Citera
2009-04-28, 16:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GameToTheBone
kan ja blanda nolva och letro om av nån liten möjlighet är att gynon e från hcg n ir gör letron endå samma jobb som nolva då?

Vågar inte svara till 100% säkert då jag verken har egen erfarenhet i att blanda eller utbildning i ämnet, men som jag förstått det skall det gå dock försämmras letrons effekt vid samtidigt intag utav nolva.
Citera
2009-04-28, 17:02
Medlem
Citat:
Vågar inte svara till 100% säkert då jag verken har egen erfarenhet i att blanda eller utbildning i ämnet, men som jag förstått det skall det gå dock försämmras letrons effekt vid samtidigt intag utav nolva.
okej, för letron fungerar bra mot prog gyno har ja läst men mot vanlig gyno vad fungerar bäst nolva ir letrozole?
Citera
2009-04-28, 17:05
Medlem
Inget jag vågar svara på, hoppas någon annan kan komma med utförligare svar än vad jag kan ge. Dock har jag läst att letro fungerar kanon. MEN vågar somsagt inte direkt säga till dig vad som kommer funka bäst.
Citera
2009-04-28, 17:15
Medlem
Tråckigt och höra det som hänt, hoppas det löser sig för dig!!

Jag undrar dock vad du körde för doser på decan?

Mvh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in