2009-04-26, 12:50
Bannlyst
Heta ämnen är inget direkt många använder och istället så kunde en funktion komma upp som heter Mina trådar. Det är inte en direkt ny idé men det ger en knapp som visar då dom 50 senaste trådarna som man har skrivit i och man kan enkelt se vilka som har uppdaterats utan krångel. Denna "tjänst" tror jag många skulle tycka om extremt mycket.
2009-04-26, 12:54
Medlem
Artygs avatar
Heta ämnen är ju till för att man ska få upp ögonen för de mest brännande trådar.
Ofta är denna funktion uppskattad vid stora nyheter t.ex ipred och andra brottsnyheter.

Om man tar bort denna funktion är det lätt att bara stå och trampa i sitt eget träsk. Jag ser hellre att nya ämnen försvinner om man skall välja bort något.
2009-04-26, 12:55
Medlem
micaeles avatar
Relativt provocerande rubrik iaf, så där lyckades du.
Räcker det inte med länken man hittar i Min Profil då, till ens egna trådar? Heta ämnen har nog ett vida mycket större användningsområde än vad du tror.
2009-04-26, 12:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Artyg
Heta ämnen är ju till för att man ska få upp ögonen för de mest brännande trådar.
Ofta är denna funktion uppskattad vid stora nyheter t.ex ipred och andra brottsnyheter.

Om man tar bort denna funktion är det lätt att bara stå och trampa i sitt eget träsk. Jag ser hellre att nya ämnen försvinner om man skall välja bort något.

Heta ämnen kanske är bra för dom som tittar in nån gång i veckan ja.
2009-04-26, 12:57
Medlem
ÅnkelGunnars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lemasive
Heta ämnen är inget direkt många använder och istället så kunde en funktion komma upp som heter Mina trådar. Det är inte en direkt ny idé men det ger en knapp som visar då dom 50 senaste trådarna som man har skrivit i och man kan enkelt se vilka som har uppdaterats utan krångel. Denna "tjänst" tror jag många skulle tycka om extremt mycket.

Spara den här länken som ett bokmärke:
https://www.flashback.org/find_threads_by_user.php?userid=132203

Edit: Alternativt, lär dig använda prenumerationer samt sökfunktionen.

Tråd låst

// Mod
Senast redigerad av ÅnkelGunnar 2009-04-26 kl. 13:01.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in