Citat:
Ursprungligen postat av Skuggk0nt0
Samma problem här.
Massor med motion, psykisk och fysisk och öka matintaget
Rekomenderar verkligen detta fodret:
www.fodax.se
Folk lär väl tro att jag säljer det där fodret, men jag är bara ruskigt nöjd med det

Jag kikade på fodax för ett tag sedan men gillade inte att de använde propylenglykol. Har nu istället hittat Nordic, och tror jag ska prova det. Hittade dessutom en återförsäljare bakom knuten, så blir enkelt att att springa iväg och införskaffa när odjuret är hungrig.
Citat:
Ursprungligen postat av 56k
Låt hunden simma i sommar så kommer hunden bygga upp muskulatur.
Det är en bra träning då det inte sliter på hunden samt att dom tycker det är kul.
Förövrigt så tycker jag att det är larvigt det här med weightpulling och annat trams folk håller på med med sina hundar.
Kul och kul.. Min hund tycker att vatten är en pina. Försökte mig på simning med hunden förut, slutade med tandagnissel och olycka. Fast har bokat in ett tid på ett rehabiliteringscenter så får hoppas på lite framsteg där när jag själv inte är inblandad.
WP är inget som jag ser något större fel med. Har själv haft funderingar på att testa på det, men vet inte hur bra hunden skulle svara på det. Det finns inget större kämparanda i henne. Stort sett så kan man säga att min hund är något av en nitlott som mest gillar att ligga under ett träd, äta vindruvor och filosofera över livets stora frågor.