Fredrik forting har gång på gång lovat folk att imorgon så ska han föra över pengar, men ingenting har kommit, Fredrik forting är en bedragare som man ej ska göra affärer med, jag har under flera veckor haft ett antal PM konversationer med Fredrik där han själv erkänner sitt brott och att han vill göra rätt för sig, men när det väl kommer till kritan om återbetalningar kommer alla undanflykter,
Jag har bett honom sammanställa en lista med folk som han vet har blivit bedragna, men det går tydligen inte, eftersom dom lyckade affärerna är så frukansvärt många så det blir alldeles för jobbigt.
Jag har försökt och hoppats på att han skulle göra nånting rätt, men ICKE,
Fredrik Forting har också blandat in mig i polisutredningen (som för sig inte gör ett dugg

när han var på besök hos polisen i sin senaste kallelse
Jag kommer imorgon måndag kontakt den handläggande polisen och redogöra min berättelse
eftersom jag fått en fruktansvärd detaljinsikt i detta mål, mer än jag velat från början,
Men jag kommer hjälpa er drabbade så gott jag kan,
men till er alla andra som inte råkat ut för Fredrik forting, Gör INTE affärer med honom.
Google indexerar.
[...]
Pratade Precis med polisen, Fredrik Forting du är ju lokalkändis,
Polisen skrattade när jag nämnde ditt namn.
ordspråket: Oskyldig tills mottsatsen har bevisats är förlänge förbipasserat.
Dom har en jävla bra insikt vem du är och vad du gjort och endå pratade jag inte med handläggande polisen på norrköpings polisstation.
Fredrik har uppgett att jag ska styrka hans berättelse, hahahaha.
Imorgon ska jag prata med den handläggande polisen, ni som blivit drabbade och ännu inte polisanmält det kontakta mig så får ni nummer.
[...]
Jag har själv pratat med den handläggande polisen idag och inget brott har begåtts i den här tråden.
så den är det ju ingen idé att ens försöka komma med.
Du är bedragare, det ligger 16 fall hos polisen nu med bedrägerier från dig, senaste var från Mars, och det kommer nog öka ett antal idag med.
Du förstår väl att men dina korkade inlägg som du gör här så blir bara irritationen större och större.
"använda insidan av huvudet"
sitter du och ger en lektion hur vi ska beté oss för att slippa råka göra affärer med såna som dig?