2009-05-03, 22:35
Medlem
Strinders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lemasive
Det här är varför jag vill ha ett aktivt lag, så man kan prata igenom lagdelarna och spelarna kan fokusera på att komplettera varandra..

Låter bra , valde shooter ^^.
Citera
2009-05-03, 22:38
Medlem
Strinders avatar
Såg att det fanns ett lag som hette "Flashback"

"Nu slår portarna upp, vi vil se att Flashbackre hör av sig. Ska bli intressant att följa detta."
/\
|
Kan man gå med i laget eller måste jag vänta tills jag blir tilldelad ett lag?
Citera
2009-05-03, 22:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Strinder
Såg att det fanns ett lag som hette "Flashback"

"Nu slår portarna upp, vi vil se att Flashbackre hör av sig. Ska bli intressant att följa detta."
/\
|
Kan man gå med i laget eller måste jag vänta tills jag blir tilldelad ett lag?

Om jag kan få igenom så jag kan kicka inaktiva spelare kan jag ta in dig..
Citera
2009-05-03, 22:44
Medlem
Strinders avatar
Citat:
Om jag kan få igenom så jag kan kicka inaktiva spelare kan jag ta in dig..

Jag pensionerade min spelade, tänkte om man kanske skulle vara målvakt istället, behövdes tydligen många sånna, va tycker du?

Edit* Äsch va inget, spelar som winger shooter forward, mycket roligare än att vara målvakt .
Citera
2009-05-03, 22:46
Bannlyst
Citat:
Jag pensionerade min spelade, tänkte om man kanske skulle vara målvakt istället, behövdes tydligen många sånna, va tycker du?

Just nu har jag 3 målvakter i mitt lag 5 Centerbackar, och nästan inga mittfältare. Men som sagt spela det du vill.
Citera
2009-05-03, 22:48
Medlem
Strinders avatar
Citat:
Just nu har jag 3 målvakter i mitt lag 5 Centerbackar, och nästan inga mittfältare. Men som sagt spela det du vill.

Ok.. då gör jag en central offensiv mittfältare sen är jag nöjd .
Citera
2009-05-04, 17:35
Medlem
Citat:
Vad ska man vara som Forward, all around, shooter eller speeding bullet ?

Min forward är varken allround, shooter eller speeding bullet utan ett stort fyrtorn i mitten
Citera
2009-05-04, 17:51
Medlem
Citat:
Det här är varför jag vill ha ett aktivt lag, så man kan prata igenom lagdelarna och spelarna kan fokusera på att komplettera varandra..

Nu kanske det inte spelar så stor roll eftersom att vårat lag är så inaktivt men vill du att jag ska träna åt offensiv ytterbacks hållet eller defensiv?
Citera
2009-05-04, 21:37
Medlem
Aritzos avatar
Vad finns det och göra förutom att vänta in en match och träna? Finns det inge annat?
Citera
2009-05-05, 19:54
Medlem
Nahibos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aritzo
Vad finns det och göra förutom att vänta in en match och träna? Finns det inge annat?

Du kan sitta och bli förbannad på Pierre Krantz, han verkar bara springa ifrån mer och mer i rating fastän han blev reggad efter mig.. förstår inte hur han gör, om han har hittat någon bugg eller om han vet om något speciellt sätt som man ska träna på (alltså exakt vilka attribut man ska köra på) för att få pluspoäng i rating..

Edit: eller så läser man fel och ser inte att han är skapad två dagar tidigare än min karaktär.. så kan man ju också göra..
Citera
2009-05-05, 20:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av simme
Nu kanske det inte spelar så stor roll eftersom att vårat lag är så inaktivt men vill du att jag ska träna åt offensiv ytterbacks hållet eller defensiv?

Offensivt all the way baby
Citera
2009-05-06, 14:40
Medlem
Nu är det lite av en kris!
Vi i "Team 10 Sweden" har inte någon manager inför matchen ikväll, samtidigt är det över 10 st managers utan jobb på spelet. Den första managern som söker kommer att få jobbet. Så kom igen nu ni som har en arbetslös manager och ta över Team 10 Sweden!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in