Kalles Mild gillar jag bäst. Original är för salt för mig. Men blir lite nyfiken på Ejdern nu när jag läst igenom tråden. Det var mååånga många år sen jag tryckte på den tuben, och jag vill minnas att smakade gott i munnen.
Hallå, nu för tiden finns det en himla massa olika kalles kaviar men vilken är den godaste? det är frågan.... Hittade inte exakt alla på nätet men ni vet nog vilken som är er favorit!