Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-04-15, 14:38
Medlem
Sly^s avatar
Hej, jag undrade bara vad är den vanligaste storleken på en font som används i böcker?
2009-04-15, 15:56
Medlem
Lockmockdocks avatar
Jag gjorde en rolig sak idag, jag besökte en sida som hette Google, där skrev jag "VANLIG STORLEK PÅ TEXT I BÖCKER".

DÅ HÄNDE NÅGOT! JAG BLEV TILLDELAD EN MASSA JÄVLA INFORMATION. DET VAR ENKELT OCH SMIDIGT. VILL TIPSA ALLA OM DENNA FÖRTRÄFFLIGA TJÄNST

Här är en sida: http://forum.macworld.se/index.php?showtopic=70940
2009-04-16, 16:16
Medlem
mickelinds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lockmockdock
Jag gjorde en rolig sak idag, jag besökte en sida som hette Google, där skrev jag "VANLIG STORLEK PÅ TEXT I BÖCKER".

DÅ HÄNDE NÅGOT! JAG BLEV TILLDELAD EN MASSA JÄVLA INFORMATION. DET VAR ENKELT OCH SMIDIGT. VILL TIPSA ALLA OM DENNA FÖRTRÄFFLIGA TJÄNST

Här är en sida: http://forum.macworld.se/index.php?showtopic=70940
Råkar du komma åt Caps Lock-tangenten emellanåt, eller?
2025-03-07, 18:16
När jag försöker markera text blir det aldrig som jag vill. Det är som om programmet innehåller en AI modell som listar ut vilka tecken jag avser markera och därefter gör precis tvärt om bara för att irritera användaren maximalt.
2025-03-07, 19:30
Medlem
Kalle.webmasters avatar
Google säger... Garamond, Times New Roman och Century.
2025-03-08, 13:52
Medlem
Hej ag undrar; när jag sparar en Word file resp Excel/Pdf, till exempel "Mitt dokument.docx" så blir texten alltid svart. Finns det en möjlighet att ändra färgen på texten t.ex till röd etc.
2025-03-11, 15:05
Moderator
Protons avatar
Usel rubrik på en uråldrig tråd.

Resterande wordproblematik och diskussioner hänvisas till (FB) *** Den enda tråden för enklare frågor om Microsoft Word ***

Tråd låst /Moderator

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in