2009-02-03, 03:11
Medlem
Testa denna: http://www.youtube.com/watch?v=9RajNvJ3bCU&feature=related

Jag älskar Chris Farley, synd att han tog övertog.
Citera
2009-04-14, 09:04
Medlem
Jobba med striptease

Ni som är strippor, hur har ni kommit in i den branschen? Har ni bara gått in på en klubb och "sökt jobb"?
Citera
2009-04-14, 09:27
Medlem
Stutteringmatts avatar
vore faktiskt intressant o få reda på, bra tråd!
Citera
2009-04-14, 10:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bull-shit
Ni som är strippor, hur har ni kommit in i den branschen? Har ni bara gått in på en klubb och "sökt jobb"?
svarade på annons.
Citera
2009-04-14, 10:22
Medlem
x-x-ss avatar
På klubbarnas hemsidor brukar det väl finnas en "Söka jobb"-länk.
Citera
2009-04-14, 10:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av x-x-s
På klubbarnas hemsidor brukar det väl finnas en "Söka jobb"-länk.
Långt ifrån alla vill jobba på klubb utan går via förmedling.
Det ställs höga krav erotiska artister(ställ inte samma krav via klubbar).
Får jobb på krogen /möhippor/mässor etc.
Citera
2009-04-15, 10:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hag22
svarade på annons.

Var fanns annonsen?
Citera
2009-04-15, 10:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bull-shit
Var fanns annonsen?
Tidningar
Citera
2009-04-18, 12:49
Medlem
Det där är så olika, vissa ramlar in då kompisar är i branchen och man får kontakter men idag är det som tidigare nämnts att det finns ansökningsformulär.
På kino och royal i sthlm så får man skicka in ansökningar eller stövla in på klubben då dom inte har så stor konkurrens. Där brukar det oftast finnas jobb eftersom dom mer rutinerade tjejerna absolut inte vill jobba där.
Men dessa 2 klubbar är idag tyvärr rena bordeller.
Den mest seriösa och bästa förmedlingen är svensk strippförmedling, där är det bara att skicka in bilder på dig själv och skriva i ansökningsformuläret på deras hemsida.

Jag själv när jag var i branchen för några år sedan, halkade in där på ett bananskal och fick kontakter och vänner iochmed gogodansen som jag pysslade med då.
Jag ville prova stripp ett tag och det var betydligt mycket mer pengar och jobb än inom gogo.
Med dom flesta tjejerna som inte har skinn på näsan och stabilitet brukar oftast gå ner sig rätt snabbt, tro mig jag har sett dom värsta skräckexemplen samt att deras mansbild är totalt fuckad.
Detta gjorde att jag slutade med det och skaffade mig en vettig pojkvän och fortsatte med modellande och gogodans.
Senast redigerad av midnattsblå 2009-04-18 kl. 12:51.
Citera
2009-04-18, 14:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av midnattsblå
Det där är så olika, vissa ramlar in då kompisar är i branchen och man får kontakter men idag är det som tidigare nämnts att det finns ansökningsformulär.
På kino och royal i sthlm så får man skicka in ansökningar eller stövla in på klubben då dom inte har så stor konkurrens. Där brukar det oftast finnas jobb eftersom dom mer rutinerade tjejerna absolut inte vill jobba där.
Men dessa 2 klubbar är idag tyvärr rena bordeller.
Den mest seriösa och bästa förmedlingen är svensk strippförmedling, där är det bara att skicka in bilder på dig själv och skriva i ansökningsformuläret på deras hemsida.

Jag själv när jag var i branchen för några år sedan, halkade in där på ett bananskal och fick kontakter och vänner iochmed gogodansen som jag pysslade med då.
Jag ville prova stripp ett tag och det var betydligt mycket mer pengar och jobb än inom gogo.
Med dom flesta tjejerna som inte har skinn på näsan och stabilitet brukar oftast gå ner sig rätt snabbt, tro mig jag har sett dom värsta skräckexemplen samt att deras mansbild är totalt fuckad.
Detta gjorde att jag slutade med det och skaffade mig en vettig pojkvän och fortsatte med modellande och gogodans.
Har aldrig mött någon strippa som är stabil /skinn på näsan 365 dagar om året.Utan drabbas som alla andra av små/stora svackor.Dessa skräckexemplen som du pekar på kan inte jobba en längre tid på klubb.
Blir väl kanske prostituerade istället inga följder när de uteblir från arbetet etc.
Beträffande kino och royal ,har du belägg för att de är rena bordeller?
Vet du till 100% att det förekommer ring berätta vilka tjejer det handlar om för Maria om hon jobbar kvar då åker de ut med huvudet före.
Svensk strippförmedling är nog den bästa förmedlingen om man bara söker show.
Citera
2009-04-18, 14:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hag22
Har aldrig mött någon strippa som är stabil /skinn på näsan 365 dagar om året.Utan drabbas som alla andra av små/stora svackor.Dessa skräckexemplen som du pekar på kan inte jobba en längre tid på klubb.
Blir väl kanske prostituerade istället inga följder när de uteblir från arbetet etc.
Beträffande kino och royal ,har du belägg för att de är rena bordeller?
Vet du till 100% att det förekommer ring berätta vilka tjejer det handlar om för Maria om hon jobbar kvar då åker de ut med huvudet före.
Svensk strippförmedling är nog den bästa förmedlingen om man bara söker show.

Jo jag har själv jobbat där och det var just därför jag slutade.
Citera
2009-04-18, 15:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av midnattsblå
Jo jag har själv jobbat där och det var just därför jag slutade.
Slutade för att du inte klarade av jobbet eller ditt påstående om bordellverksamhet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in