2009-04-12, 19:30
Medlem
Hej käre FB!

Jo, jag har tittat runt lite på H&M och hittat ett par plagg jag vill köpa (röda jeans, blå jeans och en svartrandig kavaj) fast alla dessa är slut på hemsidan

Är det någon som håller reda på hur ofta dem får in nya leveranser? Är kläderna även slut i affärerna om det är det på hemsidan?

Tack på förhand!

Mvh, ingenfantasi!
Citera
2009-04-13, 01:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ingenfantasi
Hej käre FB!

Jo, jag har tittat runt lite på H&M och hittat ett par plagg jag vill köpa (röda jeans, blå jeans och en svartrandig kavaj) fast alla dessa är slut på hemsidan

Är det någon som håller reda på hur ofta dem får in nya leveranser? Är kläderna även slut i affärerna om det är det på hemsidan?

Tack på förhand!

Mvh, ingenfantasi!

Dagen i-landsproblem. Är inte så high-tech på detta men hemsidan lär väl knappast utgöra hela sveriges butiker? Du kan ju testa att gå till HM och fråga om dom har det du vill ha där. Annars så får du väl proppa i dig några kartor valium och hoppas på de bästa.
Citera
2009-04-13, 01:16
Medlem
Jo, men jag bor drygt 10mil ifrån närmaste HM affären, orkar inte chansa på att åka dit :/

Aja, får väl hoppas att det kommer in nytt snarast
Citera
2009-04-13, 01:33
Medlem
Internet och fysisk butik är inte densamma. Bara för att en vara är slut på Internet behöver det inte betyda att den är slut i butik.
Citera
2009-04-13, 01:36
Medlem
Citat:
Jo, men jag bor drygt 10mil ifrån närmaste HM affären, orkar inte chansa på att åka dit :/

Lär komma in nytt, om inte annat, returer etc. Kika in på mornarna relativt ofta. Torsdagar är ett hett tips.
Citera
2009-04-13, 09:49
Medlem
Trinnits avatar
Citat:

Du kan ju alltid ringa till affären i förväg och höra om de har plaggen, och be att få lägga undan dem om de har. Dock skiljer sig ibland katalogutbudet från affärerna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in