2009-04-12, 12:59
Bannlyst
Funderar på att regga ett nytt konto då jag är så sjukt trött på SvS mjukvara. Blir less bara av att logga in

Är inte så sugen på att regga en massa konton på x antal olika sidor så jag vill gärna ett ni rekomenderar något av följande då de verkar ha shysst mjukvara imo:

*Betsafe
*Titan Poker
*bwin

Trafiken oavsett tid på dygnet lär knappast vara något problem så det jag letar efter är den sida där spelarna i regel hålla sämst klass(vart finns det flest italienare? ). Förstår att det är varierande men är det någon sida som är erkänd för sina fiskar?
En helt ok bonus vore inte helt fel om man får den vid ett och samma tillfälle. Mao inte efter varje poäng man spelar in.

Ty!
Citera
2009-04-12, 13:20
Medlem
Argones avatar
Stars har sjysst platform och enkel navigering tycker jag,

en bonus med http://www.bankrollmob.com/deposit-poker-details.asp?room=pokerstars

dryga 80-200k spelare dygnet runt, mest på söndagar som alla andra sidor. Väldigt många turneringar, SnG's och cashgame bord så de chill.
Citera
2009-04-12, 13:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Argone
Stars har sjysst platform och enkel navigering tycker jag,

en bonus med http://www.bankrollmob.com/deposit-poker-details.asp?room=pokerstars

dryga 80-200k spelare dygnet runt, mest på söndagar som alla andra sidor. Väldigt många turneringar, SnG's och cashgame bord så de chill.

Jo, men samma visa där. Mjukvaran gör mig så vansinnigt trött. Har man tänkt att spendera nästan 20h i veckan så vill man ha en shysst mjukvara. Har nog bestämt mig för att det blir någon av ovanstående. Mest intresserad av vart det finns mest fisk och ok bonus som man får vid ett och samma tillfälle.
Citera
2009-04-12, 14:04
Medlem
bwin är helt ok och är dessutom snabb, plus att browserversionen är lika bra som nedladdningsbara.

Stars är fan crapklient. Fulaste, segaste någonsin, efter Everest, förstås.

Ditt problem är att du suttit vid SvS, som är en av de bästa. (Boss media tror jag). Lite seg i ett antal aspekter, men slår ändå de flesta med hästlängder.

Personligen tycker jag Full Tilts är den bästa. Lagom snabb, lättöverskådlig, och utbudet är dessutom stort.
Citera
2009-04-12, 14:12
Medlem
MrsYellows avatar
Stars, Fultillt, Ipoker lr ongame IMO
Citera
2009-04-12, 14:39
Medlem
Fulltilt och Stars är kanon tycker jag. Ongame laggar bara.
Citera
2009-04-12, 16:49
Medlem
Maliks avatar
Jag gillar prima, tycker FTP ser schysst ut. Hatar ongame hårt, hatar boss nästan lika mycket.
Citera
2009-04-14, 19:37
Medlem
Roflsteins avatar
Vilken idiot tråd. finns ju helt klart 1 miljon såna Här trådar.

Den bästa Pokersidan är = Den du får Bäst rakeback på. där du har den bästa bonusen och där PT och allt sånt funkar perfekt till.

Finns några sidor på Ipoker där man kan fixa rakeback, och om du gillar titan så skulle jag säga att du bör göra detta.

ALLA Ipoker sidor ser likadana ut förutom borden, så bra rakeback på Ipoker, där har du den bästa sidan! (Ipoker = Titan)
Citera
2009-04-14, 19:45
Medlem
Stormorfars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malik
Jag gillar prima, tycker FTP ser schysst ut. Hatar ongame hårt, hatar boss nästan lika mycket.
Gillar också unibets klient, mycket behaglig med pottknappar osv. Har testat de flesta sidor, stars är väll rätt schysst men eftersom pottknappar saknas pallar man inte sitta där... Betsafe har ju bytt nätverk, samma klient som ipoker har jag för mig, dock inte så mycket folk där vad jag vet..
Citera
2009-04-14, 20:12
Bannlyst
Betfair kan jag rekomendera, den är ruggigt skön faktiskt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in