2013-07-16, 00:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av skunkjobb
Nej, jag "vågar" inte klicka eftersom jag inte för någon konversation eller bevisföring via youtube. Säg vad du vill säga och bemöt mitt inlägg tack.

Sanningen för dig är alltså oviktig? En person satt i fängelse i över sju år för sitt lands bästa. Skulle du någonsin kunna tänka dig det? Såklart inte eftersom du inte vet vad pro bono publico betyder. Du är en del av "the military industrial complex". Du är en feg liten jävel som gömmer sig bakom en skärm och teknologi.
Citera
2013-07-16, 01:48
Medlem
skunkjobbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VadSkaDuBli
Sanningen för dig är alltså oviktig? En person satt i fängelse i över sju år för sitt lands bästa. Skulle du någonsin kunna tänka dig det? Såklart inte eftersom du inte vet vad pro bono publico betyder. Du är en del av "the military industrial complex". Du är en feg liten jävel som gömmer sig bakom en skärm och teknologi.
Det här är så dumt så jag borde rapportera dig för trams men jag tar det själv: Nej ditt förbannade rövhål, sanningen betyder allt för mig. Sanningen är att Libyen låg bakom bomben och att de som straffades förtjänade sina straff. Du älskar Libyen och dess f.d. galne hund till ledare och kan därför inte acceptera sanningen. Vad du tycker eller inte tycker spelar dock ingen som helst roll för vad som är sant i den här frågan eller alla de andra frågor där du blir pissad på för din okunnighet.

Och vad fan i helvete menar du med att jag är en del av det militärindustriella komplexet? Var det något du tyckte lät häftigt att beskylla sina motdebattörer för för det passar ta mig fan inte in för fem öre i sammanhanget. Idiot!

Och jag vet nog fan vad det allmännas bästa betyder. För dig betyder det tydligen att döda 270 oskyldiga människor.

Svara nu ditt förbannade stolpskott varför din idol erkände landets inblandning.

Och ordet feg kan du spara till din nu döde (lynchade) idol om han hängde ut landsmän för något de inte gjort. Om han däremot rättmätigen erkände Libyens inblandning ska han inte lastas för feghet i denna fråga.
Senast redigerad av skunkjobb 2013-07-16 kl. 01:53.
Citera
2013-07-21, 00:26
Bannlyst
Citat:
Det här är så dumt så jag borde rapportera dig för trams men jag tar det själv: Nej ditt förbannade rövhål, sanningen betyder allt för mig. Sanningen är att Libyen låg bakom bomben och att de som straffades förtjänade sina straff. Du älskar Libyen och dess f.d. galne hund till ledare och kan därför inte acceptera sanningen. Vad du tycker eller inte tycker spelar dock ingen som helst roll för vad som är sant i den här frågan eller alla de andra frågor där du blir pissad på för din okunnighet.

Och vad fan i helvete menar du med att jag är en del av det militärindustriella komplexet? Var det något du tyckte lät häftigt att beskylla sina motdebattörer för för det passar ta mig fan inte in för fem öre i sammanhanget. Idiot!

Och jag vet nog fan vad det allmännas bästa betyder. För dig betyder det tydligen att döda 270 oskyldiga människor.

Svara nu ditt förbannade stolpskott varför din idol erkände landets inblandning.

Och ordet feg kan du spara till din nu döde (lynchade) idol om han hängde ut landsmän för något de inte gjort. Om han däremot rättmätigen erkände Libyens inblandning ska han inte lastas för feghet i denna fråga.

Fan, du måste vara dummare än tåget! Jag har aldrig stött på en mer enkelspårig skribent på internet än dig. Innan du tar del av resten av detta inlägg så kan du väl åtminstone lära dig lite om alla alternativa teorier om Pan Am Flight 103 från din älsklingssida, Wikipedia. Hur många teorier? Tja, det finns minst sju och säkert två till. Men Namibia, diamantindustrin och Bernt Carlsson-spåret är förmodligen sanningen.

http://en.wikipedia.org/wiki/Pan_Am_Flight_103_conspiracy_theories

Eftersom du inte ville klicka på den här YT-länken nedan (eftersom jag skrev att den kan vara hackad), så ska jag försöka beskriva vad Saif al-Gaddafi säger.

http://www.youtube.com/watch?v=L4v9t97-i3M

Reporter: "Does Libya accept responsibility for the attack on Lockerbie?"
Saif: "Yes, we wrote a letter to the security council, saying we are responsible for the acts of our employees or our people. But it doesn't mean we did it in fact".
Reporter: "So, to be very clear, what your saying is that you accept responsibility but you not admitting you did it?".
Saif: "Of course!"
Reporter: "That, to many people, sounds like a very cynical way to condcut your relationship with the outside world".
Saif: "What can you do? Without writing that letter we would not be able to get out of the sanctions".
Reporter: "So the statement was just a word play, it was not an admission of guilt?".
Saif: "No! I admit we played with the words, and we had to. There was no other solution!".

Detta var 2009 eller 2010. Fattar du nu? Ditt jävla stolpskott!

När du smält detta kan du titta på den här dokumentären om Namibia, diamantindustrin och Bernt Carlsson, som var den mest kände personen ombord på planet. Vår egen FN-ambassadör för Namibia.

Del 3.
http://www.youtube.com/watch?v=IHIDaGrIsmY

Sluta arbeta för Lockheed och kom ut i världen.
Senast redigerad av VadSkaDuBli 2013-07-21 kl. 00:28.
Citera
2013-07-31, 00:08
Medlem
skunkjobbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VadSkaDuBli
Fan, du måste vara dummare än tåget! Jag har aldrig stött på en mer enkelspårig skribent på internet än dig. Innan du tar del av resten av detta inlägg så kan du väl åtminstone lära dig lite om alla alternativa teorier om Pan Am Flight 103 från din älsklingssida, Wikipedia. Hur många teorier? Tja, det finns minst sju och säkert två till. Men Namibia, diamantindustrin och Bernt Carlsson-spåret är förmodligen sanningen.

http://en.wikipedia.org/wiki/Pan_Am_Flight_103_conspiracy_theories

Eftersom du inte ville klicka på den här YT-länken nedan (eftersom jag skrev att den kan vara hackad), så ska jag försöka beskriva vad Saif al-Gaddafi säger.

http://www.youtube.com/watch?v=L4v9t97-i3M

Reporter: "Does Libya accept responsibility for the attack on Lockerbie?"
Saif: "Yes, we wrote a letter to the security council, saying we are responsible for the acts of our employees or our people. But it doesn't mean we did it in fact".
Reporter: "So, to be very clear, what your saying is that you accept responsibility but you not admitting you did it?".
Saif: "Of course!"
Reporter: "That, to many people, sounds like a very cynical way to condcut your relationship with the outside world".
Saif: "What can you do? Without writing that letter we would not be able to get out of the sanctions".
Reporter: "So the statement was just a word play, it was not an admission of guilt?".
Saif: "No! I admit we played with the words, and we had to. There was no other solution!".

Detta var 2009 eller 2010. Fattar du nu? Ditt jävla stolpskott!

När du smält detta kan du titta på den här dokumentären om Namibia, diamantindustrin och Bernt Carlsson, som var den mest kände personen ombord på planet. Vår egen FN-ambassadör för Namibia.

Del 3.
http://www.youtube.com/watch?v=IHIDaGrIsmY

Sluta arbeta för Lockheed och kom ut i världen.
Ja bla bla bla, duktig gubbe att erkänna med förbehåll. Men nu har de erkänt och betalat över 2 miljarder dollar i ersättning till offrens anhöriga. Jag kan förstå att Libyerna var förbannade efter diverse gruff på 80-talet och bombningen av Tripoli (som ju inte var direkt oprovocerad) men att hämnas genom att spränga ett passagerarplan är inget annat än fegt. Att erkänna om man inte var skyldig vore fegt men nu var han skyldig. Att ta tillbaka lite halvhjärtat efter att man fått det man ville var fegt. Fegt fegt fegt men nu är han död så nu kan han inte straffas mer.
Citera
2013-07-31, 02:58
Bannlyst
Citat:
Ja bla bla bla, duktig gubbe att erkänna med förbehåll. Men nu har de erkänt och betalat över 2 miljarder dollar i ersättning till offrens anhöriga. Jag kan förstå att Libyerna var förbannade efter diverse gruff på 80-talet och bombningen av Tripoli (som ju inte var direkt oprovocerad) men att hämnas genom att spränga ett passagerarplan är inget annat än fegt. Att erkänna om man inte var skyldig vore fegt men nu var han skyldig. Att ta tillbaka lite halvhjärtat efter att man fått det man ville var fegt. Fegt fegt fegt men nu är han död så nu kan han inte straffas mer.

Du är en spritt språngande idiot. Du är för dum för att vara ett troll. Om Lockheed-Martin anställer sådana som dig så förstår jag varför världen ser ut som den gör. Det ska som sagt bli intressant att se vad skottarna släpper när de röstat igenom sin självständighet.
Citera
2013-12-22, 11:59
Medlem
25 år sedan Lockerbie-attentatet
http://www.dn.se/nyheter/varlden/25-ar-sedan-lockerbie-attentatet/
Citera
2014-01-02, 18:05
Medlem
Lao Tzus avatar
Med alla fakta på bordet tror jag ingen säger emot mig när jag tror att det ligger till så här.

Det var inte Kaddaffi som gjorde det här utan Syrierna. Det har CIA erkänt (se länk nedan)

Hur kommer då Reinfeldt in i det här?

Alla spår efter Reinfeldts anfader slutar i London där han förmodligen lynchades av arga Britter. Reinfeldt har länge haft ett horn i sidan mot Britter för det här. När han fick höra att Syrier funderade på att spränga ett plan berättade han inte vad han visste utan tänkte hämnden är ljuv.

Som tack för att Syrierna utförde hämndaktionen tar Reinfeldt idag emot ett stort antal Syrier. Detta är förklaringen till att vi agerar annorlunda än övriga Europa i den här flyktingfrågan.

Det var också därför Reinfeldt skickade svenska militärflygplan till Libyen så att Kaddaffi kunde tystas för gott och aldrig berätta sanningen.
Citat:
Ett år senare fångades John Hood på bild av en fotograf i London. Där slutar spåren efter statsminister Fredrik Reinfeldts anfader.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article10963815.ab
Citat:
The CIA secretly held Syrian militants, rather than Libya, responsible for the Lockerbie bombing, according to newly unearthed testimony from a former US spy in the Middle East.

http://www.telegraph.co.uk/news/worldnews/northamerica/usa/10532134/CIA-held-Syrian-militants-responsible-for-Lockerbie-bombing.html
Senast redigerad av Lao Tzu 2014-01-02 kl. 18:13.
Citera
2014-01-03, 01:42
Medlem
skunkjobbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lao Tzu
Med alla fakta på bordet tror jag ingen säger emot mig när jag tror att det ligger till så här.

Det var inte Kaddaffi som gjorde det här utan Syrierna. Det har CIA erkänt (se länk nedan)

Hur kommer då Reinfeldt in i det här?

Alla spår efter Reinfeldts anfader slutar i London där han förmodligen lynchades av arga Britter. Reinfeldt har länge haft ett horn i sidan mot Britter för det här. När han fick höra att Syrier funderade på att spränga ett plan berättade han inte vad han visste utan tänkte hämnden är ljuv.

Som tack för att Syrierna utförde hämndaktionen tar Reinfeldt idag emot ett stort antal Syrier. Detta är förklaringen till att vi agerar annorlunda än övriga Europa i den här flyktingfrågan.

Det var också därför Reinfeldt skickade svenska militärflygplan till Libyen så att Kaddaffi kunde tystas för gott och aldrig berätta sanningen.
Som alltid så haltar logiken värre än en skadskjuten leprasjuk. Du kan inte säga att CIA har erkänt någonting som en som påstår sig vara före detta agent säger något, det fattar du kanske t o m själv.

Det var svenska laboratorier som analyserade proverna med stridsgas i höstas, knappast något som den syriska regimen hade önskat även om labbet inte yttrade sig om vem som hade satt in stridsgasen mot civila.

Sen säger du att Sverige agerar annorlunda än övriga Europa i flyktingfrågan. Vi tar emot fler än de flesta länder men Tyskland har hittills tagit emot tre gånger fler flyktingar från Syrien än vad Sverige har gjort. Reinfeldt var 23 år gammal när planet sprängdes, jag tror inte han hade så mycket att säga till om i internationell politik på den tiden.

Nä, du får nog gräva vidare i det där med slukhål istället.
Citera
2015-10-15, 21:06
Medlem
Citat:
Två nya misstänkta för Lockerbieattentatet

Citat:
En massiv internationell utredning av bland annat FBI, Scotland Yard och den skotska polisen kom fram till att en bomb placerats ombord på Boeing 747:an i en väska. Enligt utredarna hade den placerats där av två libyska medborgare på uppdrag av landets säkerhetstjänsten.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article21591752.ab
Citera
2015-10-20, 13:21
Medlem
Citat:
Den största terroristutredningen i amerikansk historia öppnas upp igen.

I december har det gått 27 år sedan Lockerbieattentatet inträffade över den lilla skotska samhället och 270 personer dog.

Två nya misstänkta pekas nu ut för delaktighet. Amerikansk och skotsk åklagare har redan skickat in en begäran till myndigheterna i Libyens huvudstad Tripoli om att få förhöra dem.

De två misstänkta är Muammar Khadaffis underrättelsechef Abdullah al-Sanoussi, 66, och bombteknikern Abu Agila Mas’ud, 64. Båda är fängslade i Libyen.

http://www.expressen.se/geo/kassem-hamade/tidigare-lockerbie-misstankt-de-erbjod-oss-en-deal-mot-en-svensk/
Citera
2015-10-21, 16:45
Bannlyst
USA låg bakom det, men skyllde på araberna.
Citera
2015-10-22, 07:51
Medlem
meramans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bumpo
USA låg bakom det, men skyllde på araberna.

Och detta har du givetvis någon typ av bevis på?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in