Citat:
Ursprungligen postat av Flu
Den sk Blyklubbemannen dödade två personer med en slägga på sjuttiotalet. Han hette Tforka i förnamn. Okänt efternamn.
Han dömdes till åtta års fängelse och satt av sex år innan han släpptes. Två månader senare våldtog och mördade han en pojke.
Lite mer står i tråden
Tioårig flicka mördad av kvinna.
Denne hedervärde man lämnade Algeriet 1964 och begav sig till Italien. Där hade han enligt egen utsago, hade varit stråtrövare. När han ankom Sverige minns jag tyvärr inte idag.
Han hette El Muchtar ben haij Mohammed Tforka, född 1937. Mordet på den lille 6-årige pojken, som hette Mikael Bergman, begicks i Skärholmen, 1981. Innan han ströp pojken så hade Tforka våldtagit honom ett stort antal gånger. Vid obduktionen visade sig också mycket riktigt att pojkens analhål var onaturligt förstorat tack vare kräket Tforkas "behandling" av 6-åringen.
"Blyklubbemorden" (blyklubban hade han invirad i en plastkasse från Konsum) skedde ca 1975. Dessa skedde, om jag nu inte minns fel, på t-bana eller pendeltåg.
Tforka satt också på Sidsjön och där var ett antal hot samt någon misshandel gentemot en kvinna.
Inget fall har berört mig så illa som jag har kommit i kontakt som just detta vidriga fall. Jag kan än idag minnas exakt hur denne "man" såg ut!