2009-04-09, 03:33
Medlem
Suncs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tyse
en kompis till mig, född i ett arabland testade ifall han kunde få trycka en arabisk skrift på sitt kort. Han gick till banken (swedbank) för att se om det gick igenom. Skissen var en bild på hans flagga + en arabisk text där det stod "Hata Sverige och Svenskar" Det gick igenom och han kunde få sitt kort färdigt redan samma dag pga att han hade vart så trevlig. Han sa dock vad som egentligen stod på kortet och då tog det hus i helvete och dom blev riktigt förbannade och "kastade" ut honom från banken.
Haha, fan vad kung!

Sjukt att man inte få ha svenska flaggan, men andra flaggor. Känns som man får ha alla världens flaggor utom svenska.
Reser man mycket hade det ju varit sjukt gutt att ha svenska flaggan på kortet!
Citera
2009-04-09, 07:40
Medlem
JohnMiltons avatar
Citat:
en kompis till mig, född i ett arabland testade ifall han kunde få trycka en arabisk skrift på sitt kort. Han gick till banken (swedbank) för att se om det gick igenom. Skissen var en bild på hans flagga + en arabisk text där det stod "Hata Sverige och Svenskar" Det gick igenom och han kunde få sitt kort färdigt redan samma dag pga att han hade vart så trevlig. Han sa dock vad som egentligen stod på kortet och då tog det hus i helvete och dom blev riktigt förbannade och "kastade" ut honom från banken.

Min internet-ljug-detektor piper vilt. Sånt här händer aldrig i verkligheten, den är för grå för det.

Men det skadar ju inte att drömma sig bort...
Citera
2009-04-09, 10:11
Medlem
vikaries avatar
Citat:

Troll, Swedbank likställer all text som text, även om det är på arabiska.
Citera
2009-04-09, 10:20
Medlem
GnällGrisens avatar
jag vill ha en bild på profeten muhammed!
Citera
2009-04-09, 10:55
Medlem
carlan85s avatar
Jag lyckades få ett kort med Mike Skinner på bilden
Citera
2009-04-09, 12:52
Medlem
Idiotpods avatar
Jag fick inte ha min egna snopp på kortet.
Var och kollade upp det med bild och allt, meningen att den skulle sticka ut bara lite...
Citera
2009-04-09, 12:55
Medlem
Mad Fer Its avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Idiotpod
Jag fick inte ha min egna snopp på kortet.
Var och kollade upp det med bild och allt, meningen att den skulle sticka ut bara lite...

Hur kan den sticka ut? Kortet har ju bara en viss längd? Snoppen kan ju inte sticka ut utanför kortet, ditt troll
Citera
2009-04-09, 14:16
Medlem
tyses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vikarie
Troll, Swedbank likställer all text som text, även om det är på arabiska.

Vem fan är du att döma mig som troll? var du där eller? Bara för du blev nekad text på ditt kort betyder inte att han blev det. Har man ett trevligt bemötande och uppträdande samt gud vet fan vad det heter då kan man få det lättare i livet. Testa det så kanske du får ha Sverige flaggan + en text med "Jag älskar Sverige mitt fosterland" eller liknande. Du är ett TROLL som dömmer andra bara för det inte passar din verklighet
Citera
2009-04-09, 14:18
Medlem
tyses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnMilton
Min internet-ljug-detektor piper vilt. Sånt här händer aldrig i verkligheten, den är för grå för det.

Men det skadar ju inte att drömma sig bort...

Sättet jag skrev på kan ses som väldigt luddigt och slarvigt. Jag orkar inte skriva om det men som du säkert kan se så är det skrivet mitt i natten då man egentligen borde sova
Citera
2009-04-09, 15:48
Bannlyst
Citat:
Vem fan är du att döma mig som troll? var du där eller? Bara för du blev nekad text på ditt kort betyder inte att han blev det. Har man ett trevligt bemötande och uppträdande samt gud vet fan vad det heter då kan man få det lättare i livet. Testa det så kanske du får ha Sverige flaggan + en text med "Jag älskar Sverige mitt fosterland" eller liknande. Du är ett TROLL som dömmer andra bara för det inte passar din verklighet

Men det du skriver stämmer inte, det finns vissa regler som gör att det inte går. Exempelvis text på kortet, går bort direkt.
Citera
2009-04-09, 16:23
Medlem
EzZn0s avatar
får jag ha den här bakgrunden?

http://images.forbes.com/media/2009/03/19/03_Coutts_World_Card.jpg

Utan coutts och det stora World på det.
Citera
2009-04-09, 16:27
Medlem
Ramaskriets avatar
Citat:
*SMASK!!!* En sån bemötning på en troll-stämpling har jag aldrig varit med om.

Hur som helst - det är bara att trycka på FB-katten... Nej just det fan, den röker. Förbjudet det också...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in