Citat:
Ursprungligen postat av
OlleViero
Nu luftas det i trden om Shottas att lakritsremmarna i DP har tagit sin tillflykt till just Sundsvall. Dr blir det vl svrare att smlta in fr ett gng somalieskrphgar? Eller finns det redan massor ven dr? Dom mste vl ppna lite gatufrsljning fr att dra in sin jttemiljoner dom brukar flash med?
Nu har inte jag varit i Sundsvall (tminstone inte de kretsarna jag vxt upp i) men ett blattegng som styr i Sundsvall knns enligt mig vldigt orimligt.
D vi har just den typen av WT pundare/hgre uppsatta kriminella i vran stad, som inte r ett dugg rdda fr blattar eller snorungar som r tuffa i rapltar och sociala medier.
Vill minnas att det r rtt ofta blattarna i Sundsvall ker p stryk bara fr att ha kaxat mot ngon ldre a-lagare i vnthallen, Ngot som blattar inte r vana vid att folk faktiskt smller tillbaka.
S n frgar du mig s tror jag inte att ett blattegng skulle ha minsta chans att etablera sig i Svall.
Sen har ju denhr trden totaldtt, Brja snacka igen vafan upplys mig vad som hnt i tjackcity senaste 2 ren, Hrde om P.E Och det slisket fick vl vad han frtjnade satt sga