2021-04-15, 23:23
Medlem
Slurken1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OlleViero
Nu luftas det i trden om Shottas att lakritsremmarna i DP har tagit sin tillflykt till just Sundsvall. Dr blir det vl svrare att smlta in fr ett gng somalieskrphgar? Eller finns det redan massor ven dr? Dom mste vl ppna lite gatufrsljning fr att dra in sin jttemiljoner dom brukar flash med?

Nu har inte jag varit i Sundsvall (tminstone inte de kretsarna jag vxt upp i) men ett blattegng som styr i Sundsvall knns enligt mig vldigt orimligt.
D vi har just den typen av WT pundare/hgre uppsatta kriminella i vran stad, som inte r ett dugg rdda fr blattar eller snorungar som r tuffa i rapltar och sociala medier.
Vill minnas att det r rtt ofta blattarna i Sundsvall ker p stryk bara fr att ha kaxat mot ngon ldre a-lagare i vnthallen, Ngot som blattar inte r vana vid att folk faktiskt smller tillbaka.
S n frgar du mig s tror jag inte att ett blattegng skulle ha minsta chans att etablera sig i Svall.

Sen har ju denhr trden totaldtt, Brja snacka igen vafan upplys mig vad som hnt i tjackcity senaste 2 ren, Hrde om P.E Och det slisket fick vl vad han frtjnade satt sga
Citera
2021-04-16, 18:36
Medlem
Brodiniums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slurken1337
Nu har inte jag varit i Sundsvall (tminstone inte de kretsarna jag vxt upp i) men ett blattegng som styr i Sundsvall knns enligt mig vldigt orimligt.
D vi har just den typen av WT pundare/hgre uppsatta kriminella i vran stad, som inte r ett dugg rdda fr blattar eller snorungar som r tuffa i rapltar och sociala medier.
Vill minnas att det r rtt ofta blattarna i Sundsvall ker p stryk bara fr att ha kaxat mot ngon ldre a-lagare i vnthallen, Ngot som blattar inte r vana vid att folk faktiskt smller tillbaka.
S n frgar du mig s tror jag inte att ett blattegng skulle ha minsta chans att etablera sig i Svall.

Sen har ju denhr trden totaldtt, Brja snacka igen vafan upplys mig vad som hnt i tjackcity senaste 2 ren, Hrde om P.E Och det slisket fick vl vad han frtjnade satt sga

Ja gangsters och mrdare ifrn Stockholm r sklart jtterdda fr Sundsvalls a-lagare lter rimligt
Citera
2021-04-16, 23:43
Medlem
Slurken1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brodinium
Ja gangsters och mrdare ifrn Stockholm r sklart jtterdda fr Sundsvalls a-lagare lter rimligt

Jo faktiskt, haha domdr blattarna r inga gangsters. Smbarn med pistoler som skjuter p det som rr sig, det r ingen gangster. Sen trodde jag att folk vid dethr laget lrt sig att vilken stad du kommer ifrn inte avgr vilka brott du kan beg😂
En mnniskas psyke byggs inte p vilken stad de r fdda i.
Och ja som sagt, ofta folk frn behandlingshem frn Uppsala/Stockholm/Malm kt p rejlt med stryk av Sundsvalls drggpundare. Detta var som sagt 2 r sedan men ett exempel r ju d M.H som knivhgg en ganska hgt uppsatt somalie ifrn Husby, det snackades d mycket men hnde aldrig ngot i hmndsyfte.
N du grabben du behver nog ta dig ut p gatorna och se att dessa studiobanditer inte r ett piss att vara rdd fr😂
Citera
2021-05-05, 19:49
Medlem
Vet att det finns en del MC-kare med HA kontakter p Aln. Det r helt skert och jag har hrt det frn mnga olika kllor oberoende av varandra. Hembrnning sysslar dom dessutom med i ganska stor utstrckning.
Citera
2021-10-07, 00:17
Medlem
Nn som vet om Fr@nk Fr@nkebo lever? Eller hans bror?
Citera
2022-12-25, 19:38
Medlem
Ngon som visste ngot om fr*nk fr*nkebo?
*=A
Citera
2024-09-29, 14:26
Medlem
Dm om min frvning!? Hr om dagen sg jag tv grabbar p motorcykel (Birsta) och dom var patchad med Seven Sins vstar! Har dom ter uppsttt eller har dom bara legat i ide?
Citera
2024-10-02, 21:49
Medlem
Ingen som vet ngot om detta???
Citera
2025-01-05, 12:50
Medlem
2st med seven sins sundsvall vstar p derbyt mellan Timr-Modo igr. Polisen tog snack med dom sg de ut som
Citera
2025-08-13, 10:46
Medlem
Seven sins finns nog inte lnge till..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här