Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-04-15, 23:23
  #313
Medlem
Slurken1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OlleViero
Nu luftas det i tråden om Shottas att lakritsremmarna i DP har tagit sin tillflykt till just Sundsvall. Där blir det väl svårare att smälta in för ett gäng somalieskräphögar? Eller finns det redan massor även där? Dom måste väl öppna lite gatuförsäljning för att dra in sin jättemiljoner dom brukar flash med?


Nu har inte jag varit i Sundsvall (åtminstone inte de kretsarna jag växt upp i) men ett blattegäng som styr i Sundsvall känns enligt mig väldigt orimligt.
Då vi har just den typen av WT pundare/högre uppsatta kriminella i våran stad, som inte är ett dugg rädda för blattar eller snorungar som är tuffa i raplåtar och sociala medier.
Vill minnas att det är rätt ofta blattarna i Sundsvall åker på stryk bara för att ha kaxat mot någon äldre a-lagare i vänthallen, Något som blattar inte är vana vid att folk faktiskt smäller tillbaka.
Så näää frågar du mig så tror jag inte att ett blattegäng skulle ha minsta chans att etablera sig i Svall.

Sen har ju denhär tråden totaldött, Börja snacka igen vafan upplys mig vad som hänt i tjackcity senaste 2 åren, Hörde om P.E Och det slisket fick väl vad han förtjänade satt säga
Citera
2021-04-16, 18:36
  #314
Medlem
Brodiniums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slurken1337
Nu har inte jag varit i Sundsvall (åtminstone inte de kretsarna jag växt upp i) men ett blattegäng som styr i Sundsvall känns enligt mig väldigt orimligt.
Då vi har just den typen av WT pundare/högre uppsatta kriminella i våran stad, som inte är ett dugg rädda för blattar eller snorungar som är tuffa i raplåtar och sociala medier.
Vill minnas att det är rätt ofta blattarna i Sundsvall åker på stryk bara för att ha kaxat mot någon äldre a-lagare i vänthallen, Något som blattar inte är vana vid att folk faktiskt smäller tillbaka.
Så näää frågar du mig så tror jag inte att ett blattegäng skulle ha minsta chans att etablera sig i Svall.

Sen har ju denhär tråden totaldött, Börja snacka igen vafan upplys mig vad som hänt i tjackcity senaste 2 åren, Hörde om P.E Och det slisket fick väl vad han förtjänade satt säga

Ja gangsters och mördare ifrån Stockholm är såklart jätterädda för Sundsvalls a-lagare låter rimligt
Citera
2021-04-16, 23:43
  #315
Medlem
Slurken1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brodinium
Ja gangsters och mördare ifrån Stockholm är såklart jätterädda för Sundsvalls a-lagare låter rimligt

Jo faktiskt, haha domdär blattarna är inga gangsters. Småbarn med pistoler som skjuter på det som rör sig, det är ingen gangster. Sen trodde jag att folk vid dethär laget lärt sig att vilken stad du kommer ifrån inte avgör vilka brott du kan begå😂
En människas psyke byggs inte på vilken stad de är födda i.
Och ja som sagt, ofta folk från behandlingshem från Uppsala/Stockholm/Malmö åkt på rejält med stryk av Sundsvalls dräggpundare. Detta var som sagt 2 år sedan men ett exempel är ju då M.H som knivhögg en ganska högt uppsatt somalie ifrån Husby, det snackades då mycket men hände aldrig något i hämndsyfte.
Nää du grabben du behöver nog ta dig ut på gatorna och se att dessa studiobanditer inte är ett piss att vara rädd för😂
Citera
2021-05-05, 19:49
  #316
Medlem
Vet att det finns en del MC-åkare med HA kontakter på Alnö. Det är helt säkert och jag har hört det från många olika källor oberoende av varandra. Hembränning sysslar dom dessutom med i ganska stor utsträckning.
Citera
2021-05-13, 11:37
  #317
Medlem
Hmm
__________________
Senast redigerad av Miliniomp11 2021-05-13 kl. 11:53.
Citera
2021-10-07, 00:17
  #318
Medlem
Nån som vet om Fr@nk Fr@nkebo lever? Eller hans bror?
Citera
2022-12-25, 19:38
  #319
Medlem
Någon som visste något om fr*nk fr*nkebo?
*=A
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback