Citat:
Ursprungligen postat av NedFlanders
Min story utspelar sig ca -96 eller -97 om jag inte är helt ute och cycklar i minnet. Men någonstans däromkring.
Spännande! Vad hände? Angående den andre personen Du nämner, menar Du att Atla kördes av 2 personer eller syftar Du på den andre personen som jag beskriver som Tommys croupierkollega? Jag förstår inte riktigt.
'
Tack! året var -97 när jag träffade en av ägarna som då blivit mordhotad och försökte ta sitt liv, det var ej tommy, utan den andra som det blev ett möte och han skulle inte vara med mera, för tommys skull, Han var väl rädd efter mordhoten, och sitt självmordsförsök, han flyttade ner till olskroken i gbg och sammarbetet med Tommy upphörde, träffade han senare och sen träffade jag aldrig mer han, flyttat? eller något annat, jag vet inte. Men precis där sommaren 97 så delade dom på sig. 100 på det! Och så dyker firman upp här.
Fine, då är det bara snoka efer den andra gossen, för han vet en hel del, varför Tommy mordhotade honom vet jag ej, men vet en del annat om dom. lite psykopatstuk över dom 2 kan man lungt säga!
Tommy blåste oxå partnern på pengar!