2009-04-06, 13:08
Medlem
Transformers avatar
Hallå där!
Jag vill trycka på att jag inte på något sätt vill skylta med försäljningen av detta.

MacHeist 3 har nu gått ut med ett erbjudande så att du får 12 (riktigt bra?) applikationer för $39 (US dollar). https://secure.macheist.com/
Har haft en polare som köpte det och är riktigt nöjd. Jag vill dock gärna ha lite objektiv (eller en annan subjektiv) vy av det hela, så jag frågar här.

Thoughts and thinkings?
Citera
2009-04-06, 17:42
Medlem
Tycker att de tidigare MacHeisterna varit mer prisvärda, men allt beror ju på vad man letar efter för program.

Jag har demot för SousChef och tycker det är helt underbart, så bara det skulle nästan göra det värt att köpa paketet. Men nu finns det ju andra sätt att få tag på program, tyvärr inte SousChef vad jag vet men det finns substitut.

Picturesque är även det ett intressant program (för mig) så hade jag haft pengar hade jag lätt köpt paketet.

Men vad jag vill säga är att det är ju helt upp till dig, vad du vill ha och behöver. Det finns demos du kan tanka (lagligt) för de flesta av de programmen. Gillar du ett par stycken kan det ju vara prisvärt att köpa.
Citera
2009-04-06, 17:47
Medlem
Jag köpte bland de första 5000 och är helnöjd. Picturesque, World of Goo, Little snapper samt espresso är de program som jag använder från samlingen.

Souschef är en intressant applikation det med.

Men man får helt enkelt kolla runt lite och se om det är något som passar en och sedan räkna ihop summan. Har du flera program som du är intresserad av så är det helt klart värt de pengarna.
Citera
2009-04-17, 22:44
Medlem
Mackells avatar
Det är inte bara en försäljning av programpaket utan även "tävlingar" före som man får program och "rabattdollar" upp till 10 när man köper paketet. Vi kanske ska hålla ögongen öppna och tipsa när de kör i gång igen

Om man gillar puzzel och problemlösningar så kan man delta annars finns det helt färdiga lösningar i deras forum dagen därpå och det är bara att följa - tar ett par minuter och sedan har man ett par program. Det kan gå snabbare än att leta, dela och ev ha problem med serials. I år var det riktigt bra program tycker jag. Jag missade någon tävling så jag fick inte alla men har installerat och använder MacDust, ShoveBox, All Secure, OverFlow, Hyperspaces, DevonThink, BablebloX, Typinator och lilla Scribbles som jag verkligen gillar. Process ska jag titta lite närmare på och det ligger det några backupdisken som kanske kan komma till användning senare

Som sagt, när det blir dags igen kan vi väl tipsa varandra om när det är och vilka program man får
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in