2009-03-29, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jockelero
Är dessvärre beredd att sätta en peng på att Jimmie avgår/tvingas avgå inom två veckor...skrämmande saker om honom kommer att framgå i kommande program av Kaliber i P1!

och sen vaknade du eller?
2009-03-29, 23:26
Medlem
~HeInZ~s avatar
Nästa partiledare blir säkerligen en renodlad zidov vid namn yehuda smuler weiss.En värdig arvtagare till detta sionist parti.
2009-03-29, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ~HeInZ~
Nästa partiledare blir säkerligen en renodlad zidov vid namn yehuda smuler weiss.En värdig arvtagare till detta sionist parti.

Man kan ju hoppas, då slipper vi Nazistanklagelser ;D
2009-03-29, 23:39
Medlem
~HeInZ~s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MkII
Man kan ju hoppas, då slipper vi Nazistanklagelser ;D
Sionism och nazism vandrar hand i hand men vem är förvånad...
2009-03-30, 00:49
Medlem
Eoppoyzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jockelero
Är dessvärre beredd att sätta en peng på att Jimmie avgår/tvingas avgå inom två veckor...skrämmande saker om honom kommer att framgå i kommande program av Kaliber i P1!

Åkesson lär sitta några år till, antar jag.
2009-03-30, 11:15
Medlem
Gefundenes Fs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joker
Om de lyckas så kan Åkesson sitta jävligt länge. Se på Alf Svensson som ledde KD i 30 år. Isåfall så kanske SD byter ut Jimmie mot en yngre kraft någon gång på 2030-talet. Denne någon är nog ännu inte partiaktiv.

Om inget tragiskt sker i Jimmies liv så blir han kvar i många år. Medlemmarna lär betala vad som helst för en person som likt Jimie skulle göra raketkarriär i vilket annat parti som helst.
2009-03-30, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MkII
och sen vaknade du eller?

Ständigt vaken!
2009-03-30, 23:56
Medlem
Rocky69s avatar
Det går rykten om någon John Ausonius ? som kan komma att ta över. Han skall tydligen brinna för rörelsen.
2009-03-31, 00:20
Medlem
volvo 240s avatar
Om vi ska vara lite seriösa i den här tråden så ser jag just nu enda alrternativet vara Erik Almkvist, en bra debattör lugn och sansad och allmänt trevlig person.

Sen vet ju inte vi vilka nytillskott partiet får efter nästa val.
2009-03-31, 09:21
Medlem
Absus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rocky69
Det går rykten om någon John Ausonius ? som kan komma att ta över. Han skall tydligen brinna för rörelsen.

Säkert?
Har för mig att han var socialdemokrat.
2009-03-31, 13:37
Medlem
Powergirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av volvo 240
Om vi ska vara lite seriösa i den här tråden så ser jag just nu enda alrternativet vara Erik Almkvist, en bra debattör lugn och sansad och allmänt trevlig person.

Sen vet ju inte vi vilka nytillskott partiet får efter nästa val.

Hur är man seriös och samtidigt pratar om SD.
2009-03-31, 20:51
Medlem
Lantbruks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Powergirl
Hur är man seriös och samtidigt pratar om SD.

Om man är en idiot är det ju såklart inte särskilt lätt. Du är vänster va, Powergirl, och förespråkar således integration, skulle jag anta. Faktum är att SD är ett klockrent parti att rösta på om man förordar integration. Men som alla "humanistiska" idioter (=vänster, det är nästan alltid samma sak, även om det givetvis finns röda undantag) så har väl även du ett begränsat sinne, och är - precis som alla inom vänstern - helt beroende av era "fiender", för att själva kunna anspela på er godhet, med "gott samvete" sick19. Jag undrar vad ni skulle göra om det inte fanns några "fascister", skulle ni då för en gångs skull komma på egna lösningar (istället för att agera godhetsänglar i heroisk kamp mot ondskan), jag fruktar dock att ni är oförmögna till detta.

Vad har du att säga om mångkultur förresten, kanske kan du argumentera FÖR det i min signaturtråd (du vore isåfall den första, ingen annan har klarat av det, trots att alla jag inbjudit till diskussion där har, precis som dig, sagt hur seriösa och kloka de är, samtidigt som de föraktat oss "fascisters" obildhet).

OnTopic: Så hoppas jag Jimmie kommer vara kvar som partiledare, jag kan inte hitta någon lämpligare person för jobbet inom partiet. Förhoppningsvis så kommer sionisten inte få någon högre position. Almqvist är ju faktiskt rätt duktig, jag ska dock erkänna att jag stör mig lite på honom, hans tonfall och hans svettiga flint.

Mvh
Senast redigerad av Lantbruk 2009-03-31 kl. 21:32.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in