Citat:
Ursprungligen postat av Powergirl
Hur är man seriös och samtidigt pratar om SD.

Om man är en idiot är det ju såklart inte särskilt lätt. Du är vänster va,
Powergirl, och förespråkar således integration, skulle jag anta. Faktum är att SD är ett klockrent parti att rösta på om man förordar integration. Men som alla "humanistiska" idioter (=vänster, det är nästan alltid samma sak, även om det givetvis finns röda undantag) så har väl även du ett begränsat sinne, och är - precis som alla inom vänstern - helt beroende av era "fiender", för att själva kunna anspela på er godhet, med "gott samvete" sick19. Jag undrar vad ni skulle göra om det inte fanns några "fascister", skulle ni då för en gångs skull komma på
egna lösningar (istället för att agera godhetsänglar i heroisk kamp mot ondskan), jag fruktar dock att ni är oförmögna till detta.
Vad har du att säga om mångkultur förresten, kanske kan du argumentera FÖR det i min signaturtråd (du vore isåfall den första, ingen annan har klarat av det, trots att alla jag inbjudit till diskussion där har, precis som dig, sagt hur seriösa och kloka de är, samtidigt som de föraktat oss "fascisters" obildhet).
OnTopic: Så hoppas jag Jimmie kommer vara kvar som partiledare, jag kan inte hitta någon lämpligare person för jobbet inom partiet. Förhoppningsvis så kommer sionisten inte få någon högre position. Almqvist är ju faktiskt rätt duktig, jag ska dock erkänna att jag stör mig lite på honom, hans tonfall och hans svettiga flint.
Mvh