Vet inte om jag skriver i rätt tråd här. Men jag träffa en kille på stan som berättade att han hade fixat ett recept genom NHS i England. Han hade bara ringt deras nr och berättat hur ont i ryggen han hade och spätt på lite. Tror med han sa att han inte fick den hjälp han behövde här i Sverige.
Sen hade han då fått ett recept av dom som han sedan kunde få skickat hit till Sverige genom NHS vad jag förstod. Han hade fått Hydromorfon?.
Men ja hur som helst var denna kille inte i sina sinnes full bruk, men jag undrar ändå om det ligger nån sanning i det alls. Har kolla lite på NHS hemsida och det verkar ju inte helt omöjligt att få tag i en doktor som skriver ut medicin där i från. Någon som vet nått om det här skulle vara kul höra hur mycket han ljög för mig eller om det var halv sant. han brukar inte direkt ljuga men kändes verkligen väldigt otroligt.
Jag stog bara där nicka och och sa ja fan vad bra för dig grattis typ. Han tyckte med att jag skulle göra det själv och fick ett direkt nr av honom till NHS dit man skulle ringa.
ja han förklara väldigt luddigt eftersom han var rätt skev på hydromorfonen plus benzon. Han visade med ett paketet med tabletterna.
Så nån som vet nått om det här? eller drömde han totalt