2009-03-24, 16:37
Medlem
Cotillions avatar
Det enda negativa jag kan se är ju det här med den icke närvarande barn produktionen. Sjukdomar och sådant kan man ju komma ifrån det enda som behövs är ju kondomer och information.

Jag är inte i sak emot homosexuella men eftersom frågan här gällde dom negativa sidorna så är man ju tvungen att svara på det.
Citera
2009-03-24, 16:40
Medlem
cannaBes avatar
Jag tycker det är lika fel med 2 tjejer som det är med 2 killar. Allt annat vore ju dubbelmoral. Som att vara rasist fast man gillar såna som jobbar på pizzeria.
Citera
2009-03-24, 16:40
Medlem
Telwins avatar
Det är ju synd om barnen...
Citera
2009-03-24, 16:46
Medlem
WideOpenSpaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TeutonicWarrior
Homosexualitet är en sexuell defekt som leder till att mindre barn produceras.

Givetvis är världen totalt sett överbefolkad, men det är huvudsakligen i de fattiga länderna. Sverige å andra sidan är underbefolkat, och således är det nödvändigt att fler etniska svenskar -och övriga vita européer- föds här.

/Teutonic Warrior

Jag kommer aldrig förstå denna fixering vid att skaffa barn. Vill man inte så gör man det inte, så enkelt är det. Jag skiter fullständigt i om min "ras" dör ut.
Citera
2009-03-24, 16:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cannaBe
Jag tycker det är lika fel med 2 tjejer som det är med 2 killar. Allt annat vore ju dubbelmoral. Som att vara rasist fast man gillar såna som jobbar på pizzeria.

Måste bara passa på att lägga fram en sak. Gällande exemplet på rasisten, 9/10 gånger så har någon annan än han själv gått ut med att han skulle vara rasist.

Har varit ute för detta så många gånger, räcker att man klagar lite på en svarting så är man rasist, sedan får man höra från samma person att jag som är rasist, jag borde väl inte gynna dittan eller ens snacka med dattan. Aldrig i mitt liv har jag sagt "Jag är rasist" , men lik förbannat har jag fått höra vilken dubbelmoral jag har angående invandrare.

Och PRECIS samma sak gäller här, har du minsta emot bögar eller tar avstånd från bögar, ja då är du minsann homofob, och alla vet ju att homofober skall avsky lebbar lika mycket som bögar, allt annat är dubbelmoral!

Blir så trött på alla som bara sitter och delar ut stämplar åt folk >.<
Citera
2009-03-24, 16:51
Medlem
Enda nackdelen med homosexualitet är fan deras paradverksamhet.

Utöver det finns väl inget argument mot att hata homosexuella förutom möjligtvis med gamla kristna värderingar?

På vilket sätt förstör det din och min vardag om två män ligger med varann?

Homosexualitet är inget nytt.
Kollar man tillräckligt långt tillbaka har vi nog alla en bög i släkten.
Sug på den ni, bögjävlar!
Citera
2009-03-24, 16:56
Medlem
cannaBes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gnåmbord
Måste bara passa på att lägga fram en sak. Gällande exemplet på rasisten, 9/10 gånger så har någon annan än han själv gått ut med att han skulle vara rasist.

Har varit ute för detta så många gånger, räcker att man klagar lite på en svarting så är man rasist, sedan får man höra från samma person att jag som är rasist, jag borde väl inte gynna dittan eller ens snacka med dattan. Aldrig i mitt liv har jag sagt "Jag är rasist" , men lik förbannat har jag fått höra vilken dubbelmoral jag har angående invandrare.

Och PRECIS samma sak gäller här, har du minsta emot bögar eller tar avstånd från bögar, ja då är du minsann homofob, och alla vet ju att homofober skall avsky lebbar lika mycket som bögar, allt annat är dubbelmoral!

Blir så trött på alla som bara sitter och delar ut stämplar åt folk >.<
Min poäng är bara att av alla dom killar som är emot bögar så sitter 96% av dom och runkar till lesbiska grobianer som gnider geggvecken mot varandra. Jag har många killpolare som säger att homosexualitet är så jävla fel samtidigt som deras sexfantasier går ut på att två tjejer ska hålla på med varandra framför dom.

Drog kanske ett dåligt exempel med rasister men det var bara för att jämföra med något.
Citera
2009-03-24, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cannaBe
Min poäng är bara att av alla dom killar som är emot bögar så sitter 96% av dom och runkar till lesbiska grobianer som gnider geggvecken mot varandra. Jag har många killpolare som säger att homosexualitet är så jävla fel samtidigt som deras sexfantasier går ut på att två tjejer ska hålla på med varandra framför dom.

Drog kanske ett dåligt exempel med rasister men det var bara för att jämföra med något.

Den röda tråden här är helt enkelt att människor är ganska obildade i sin tankegång. De lär sig hur man ska bete sig utan att ta en kritiskt genomtänkt ståndpunkt.
Citera
2009-03-24, 17:46
Medlem
Seaturtles avatar
homosexuella killar: ja.. de knullar killar.. killar är äckliga

homosexuella tjejer: fula tjocka feminister som oftast inte ens är homo, men heta lesbiska tonåringar klagar jag inte på

borde tillägga att jag inte har nått emot vad fan folk har för läggning. hindrar inte mig dock från att tycka att de flesta homo killar e det.

Fattar dock inte varför homo killar måste vara så tjejiga och homo brudar så mangliga
Senast redigerad av Seaturtle 2009-03-24 kl. 18:03.
Citera
2009-03-24, 17:47
Medlem
Brookuss avatar
Många bögar = många araber/svartmusker
Vilket är extremt negativt för landet.
Citera
2009-03-24, 18:28
Medlem
M.Tsvangirais avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brookus
Många bögar = många araber/svartmusker
Vilket är extremt negativt för landet.

Varför skulle svartmusker vara mera benägna att böga?

De få gånger jag själv besökt gayställen har jag inte märkt att sådana skulle vara överepresenterade.
Citera
2009-03-24, 18:41
Medlem
TinkerBell86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Seaturtle
homosexuella killar: ja.. de knullar killar.. killar är äckliga

homosexuella tjejer: fula tjocka feminister som oftast inte ens är homo, men heta lesbiska tonåringar klagar jag inte på

borde tillägga att jag inte har nått emot vad fan folk har för läggning. hindrar inte mig dock från att tycka att de flesta homo killar e det.

Fattar dock inte varför homo killar måste vara så tjejiga och homo brudar så mangliga

Det är vad media och teve visar upp av homosexuella ja, känner många tjejiga lesbiska och manliga bögar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in