2009-03-23, 21:10
Moderator
rotadents avatar
Jag stör mig lika mycket på denna användares avatar, även om han bytt är motivet detsamma
https://www.flashback.org/member.php?u=115297
2009-03-23, 21:14
Medlem
Carl Serungs avatar
Förstår icke detta rabalder om denna schangtila person..? Gutår på Er!

2009-08-08, 15:49
Medlem
Caesar Johansens avatar
I förrgår drömde jag att en viss användare här (som jag inte gillar), hade lagt ut en FB-tråd i Göteborgs Posten, som jag hade deltagit i. Saken var att min avatar (som nu föreställer en judisk robot) hade blivit en passbild på mig (irl), och jag stod under mitt riktiga namn. Tråden som hade publiceras i GP var en där jag hade varit helt rabiat och ohyfsad, och på det hela taget lanserade tveksamma åsikter ur ett PK-perspektiv. Jag blev helt orolig och rädd och trodde att jag skulle bli förföljd och socialt utstött, när folk öppnade morgonposten och såg vad jag hade skrivit.
Sen minns jag inte mer.

Jag ser det som ett osunt tecken att jag drömmer om FB, borde kanske inte hänga här så mycket?
2009-08-08, 23:59
Medlem
Jules.Winnfields avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rotadent
Jag stör mig lika mycket på denna användares avatar, även om han bytt är motivet detsamma
https://www.flashback.org/member.php?u=115297

Jag har alltid undrat vem personen på avatarern är
2009-08-09, 01:26
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jules.Winnfield
Jag har alltid undrat vem personen på avatarern är

Men...är det inte Carl Serung då?
2009-08-10, 22:32
Medlem
Generalkonsulens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThisIsTheZodiac
Men...är det inte Carl Serung då?

klart det är, i egen hög person!
2009-08-10, 23:42
Medlem
ETHELs avatar
Jag har alltid velat ha en delfin på min avatar
2009-08-11, 13:42
Medlem
Ecnals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ETHEL
Jag har alltid velat ha en delfin på min avatar
Det är bra att du delar med dig.
2009-08-11, 13:44
Medlem
Flytande_argots avatar
Jag tycker det är lite småroligt att man ofta tillskriver användare egenskaper utifrån vilken avatar de har.
2009-08-11, 16:20
Medlem
SinistraMano27s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flytande_argot
Jag tycker det är lite småroligt att man ofta tillskriver användare egenskaper utifrån vilken avatar de har.

Ja, det är intresant att fundera vad som ligger bakom en persons avatar och varför. Det finns en avatar som jag tyckte var jäkligt ful... på ett slemmigt sätt... men så fick jag veta/se en länk med Will Ferell som spela cow bell i en parodi av blue oyster club, då föll paletten ner, det var ju en blild på Ferell då han håller i cow bell pinnen, det klippet var årets skratt för mig och så har den avataren kommit i ett annat ljus för mig. Kommer dock inte ihåg vad den här avatarens ägare heter.
2009-08-11, 16:26
Medlem
Mad monks avatar
Javisst är det märkligt hur an ser på en användare utifrån avataren.
Senast redigerad av Mad monk 2009-08-11 kl. 16:31.
2009-08-11, 19:20
Medlem
Haha, jag har faktiskt ofta tänkt att folk ser ut som sina avatarer, förutsatt att det är en mänsklig varelse som motiv.
Vore roligt att få reda på vem människan på Carl Serungs avatar är, har sett den bilden i många år!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in