2009-03-23, 13:54
Medlem
csts avatar
Snabblänker > Min Profil > Hitta alla inlägg.

Där ligger de datumsorterade. Denna fråga har varit uppe måååånga gånger.
Citera
2009-03-23, 14:00
Medlem
jerkuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cst
Snabblänker > Min Profil > Hitta alla inlägg.

Där ligger de datumsorterade. Denna fråga har varit uppe måååånga gånger.

Fast nu vill han ju se svaren på hans inlägg snarare än hans inlägg i sig. Då tycker jag mitt ovanstående tillvägagångssätt är bättre.
Citera
2009-03-23, 14:18
Medlem
TheCazes avatar
Till Opera så har jag skapat en tråd där jag visar hur man gör en knapp med denna funktion.

Till Firefox ska det också gå att göra så. Finns ett addons som heter nått med "button maker" eller nått sånt där man bör kunna göra samma sak om man kan Javascript.

Men jag har inte kikat så mycket på det just till Firefox dock.
Citera
2009-03-23, 16:04
Medlem
chribsson2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jerkus
Fast nu vill han ju se svaren på hans inlägg snarare än hans inlägg i sig. Då tycker jag mitt ovanstående tillvägagångssätt är bättre.
Med denna metod så får jag ju trådarna sorterande efter senaste postning. Om jag vill ha sorterat efter senaste "quote", kan jag få det? Någon?
Citera
2009-03-23, 16:35
Medlem
csts avatar
Citat:
Absolut, men om han har fått ett svar borde det rimligtvis ligga i samma tråd som han postat i. Då bör det inte vara så krångligt.
Citera
2009-03-23, 17:45
Medlem
jerkuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chribsson2
Med denna metod så får jag ju trådarna sorterande efter senaste postning. Om jag vill ha sorterat efter senaste "quote", kan jag få det? Någon?

Käraste vän, läs mitt inlägg igen.

Citat:
Gå in på avancerad sök. Skriv "[ quote=SinX ] OR SinX" i sökrutan. Markera visa inlägg, och sök. Du får nu dels upp inlägg där du blivit citerad, dels där någon skrivit ditt nick.
Citera
2009-03-23, 17:46
Medlem
jerkuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cst
Absolut, men om han har fått ett svar borde det rimligtvis ligga i samma tråd som han postat i. Då bör det inte vara så krångligt.

Nej men om han är lika ego som jag så kanske han vill kolla om någon skrivit något om honom också...
Citera
2009-03-23, 23:17
Medlem
chribsson2s avatar
Citat:
Käraste vän, läs mitt inlägg igen.
Älskade sökmentor, jag har nu sett över dina instruktioner igen och fått visshet. Det första quotet jag fann var en liten uppläxning från eder. Tack för hjälpen och överseendet med den bristande inlärningsförmågan.
Citera
2012-10-30, 00:41
Medlem
Idiotfråga - hur ser jag om någon har svarat?

Hur gör jag för att se om någon har svarat på ett inlägg som jag skrivit? någon notis eller liknanade? trött på att leta igenom trådar.tack för på förhand.
Citera
2012-10-30, 00:43
Medlem
Uppe i högra hörnet brevid ''Om flashback'' ser du att det finns två verktyg som krossar varandra. Håll musen på den så kommer det upp flera alternativ. Där trycker du på ''Mina citerade inlägg'' så kommer alla dina citerade inlägg upp.

Har du letat igenom trådar efter svar sedan 2010?
Senast redigerad av akabelieve 2012-10-30 kl. 00:45.
Citera
2012-10-30, 00:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Npd
Hur gör jag för att se om någon har svarat på ett inlägg som jag skrivit? någon notis eller liknanade? trött på att leta igenom trådar.tack för på förhand.

Håll muspekaren över verktygssymbolen längst uppe till höger på flashbacksidan, sen klickar du på mina citerade inlägg.
Citera
2012-10-30, 00:46
Medlem
Wosps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Npd

Uppe i menyn så finns det en funktion "Mina citerade inlägg" klickar du på den så ser du alla inlägg då någon har citerat dig. Annars så är Premienationsfunktionen en riktigt smart sak. Väljer man att prenumerera på en tråd så kommer den upp under den fliken och då ser du varje gång någon gjort ett nytt inlägg i den tråden.

Hoppas att detta hjälpte dig lite.

Wosp
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in