2009-08-04, 23:50
  #1477
Medlem
ErikJonasLJs avatar
När rättegången tas om. Är alla tjejerna som misstänktes vara utsatta för brott kvar? Någon som tagit tillbaka och inte längre vill medverka?
Citera
2009-08-05, 14:36
  #1478
Medlem
humdis avatar
Efter lite luskande så hittade jag Leif Kregerts hotmailadress leif56@hotmail.com.
Citera
2009-08-05, 20:40
  #1479
Medlem
sephines avatar
Kregerts företag har fått ta smällen innan domen.
Har iofs bara på ryktesvägen hört att företaget har förlorat stora volymer. Det brukar gapa rätt så tomt vid deras annars så packade terminal.

Jag kan väl inte direkt säga att jag har någon direkt empati för Leif, ingen rök utan eld, -däremot så måste det vara rätt så jobbigt för de anställda som blir av med sina arbeten.
Citera
2009-08-05, 20:56
  #1480
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sephine
Kregerts företag har fått ta smällen innan domen.
Har iofs bara på ryktesvägen hört att företaget har förlorat stora volymer. Det brukar gapa rätt så tomt vid deras annars så packade terminal.

Jag kan väl inte direkt säga att jag har någon direkt empati för Leif, ingen rök utan eld, -däremot så måste det vara rätt så jobbigt för de anställda som blir av med sina arbeten.

4 Sale
http://www.blocket.se/stockholm/Lastbil_Scania_P230__2007_22258738.htm
Citera
2009-08-05, 22:42
  #1481
Medlem
sephines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UUrfer
4 Sale
http://www.blocket.se/stockholm/Lastbil_Scania_P230__2007_22258738.htm

Ja, jo jag har sett den med. Den verkar vara svår att sälja då den varit ute minst två gånger.
Det är ju en fin bil. Hade kulören varit vit hade den nog varit såld.

Hade man varit på jakt efter en sådan hade det nog snart varit tillfälle att erbjuda 75-80% av vad som begärs.

Kan ju även bli så att bilarna kommer att aktioneras ut av fogden om inte Kregert väljer att avveckla helt och hållet efter en fällande dom.
Citera
2009-08-06, 00:08
  #1482
Medlem
MagicaDeHex1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gargantou
Ok, tack för svaret.

Hoppas dem svinen alla får rejäla domar, även fast med tanke på hur Sverige duttar med sexförbrytare och dylikt så är det osannolikt.

Menmen, hoppas kan man.. Inte undra på att sexbrott och dylikt ökar så i Sverige när rätterna bara ger svinen en smäll på käften istället för en spark mellan benen..

Det var ju några tjejer inblandade så man vet ju inte vem som blivit anklagad för vad av vem. Men vad jag sett av den där Matilda så lär nog ingen av dom bli dömda på grund av det hon babblar om. Hon har ju ingen som helst trovärdighet efter allt som kommit fram.
Citera
2009-08-06, 01:23
  #1483
Medlem
MagicaDeHex1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sephine
Ja, jo jag har sett den med. Den verkar vara svår att sälja då den varit ute minst två gånger.
Det är ju en fin bil. Hade kulören varit vit hade den nog varit såld.

Hade man varit på jakt efter en sådan hade det nog snart varit tillfälle att erbjuda 75-80% av vad som begärs.

Kan ju även bli så att bilarna kommer att aktioneras ut av fogden om inte Kregert väljer att avveckla helt och hållet efter en fällande dom.

Tror knappast det blir en fällande dom. Har åklagaren hållt på ända sen i oktober utan att kunna skrapa fram tillräckligt för att det ens ska bli åtal, lär det inte finnas mycket till en dom i fallet leif.

Gubbgänget som ska upp i rättegång däremot, lär väl iaf få straff för det dom erkänt. Ek var ju filmad så då blir det väl våldtäckt om man kan se det på filmen.
Citera
2009-08-06, 02:48
  #1484
Medlem
BobWilliss avatar
Har försökt leta i tråden men hittar inte tjejernas blogadresser. Är de fortfarande aktiva eller har de stängt ned dem?
Citera
2009-08-06, 06:44
  #1485
Medlem
Justitiemords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BobWillis
Har försökt leta i tråden men hittar inte tjejernas blogadresser. Är de fortfarande aktiva eller har de stängt ned dem?
Inlägg 279 bland annat, men naturligtvis är den nedstängd. Dock publicerade "Politiskt inkorrekt" en skärmdump och utdrag från bloggen.
__________________
Senast redigerad av Justitiemord 2009-08-06 kl. 06:49.
Citera
2009-08-07, 12:28
  #1486
Medlem
MagicaDeHex1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BobWillis
Har försökt leta i tråden men hittar inte tjejernas blogadresser. Är de fortfarande aktiva eller har de stängt ned dem?
Hon har en blogg kvar där hon bloggar om alla märkeskläder hon shoppar till sitt barn. Verkar ha tjänat saftigt med stålars på sina eskapader. Nu verkar hon vilja ha lite till eftersom hon frågar på familjeliv om man "får pengar om man anmäler".

Har du inte den redan tänker iaf inte jag länka. Fattar inte hur man kan lägga upp en massa info om sitt barn när adressen kommit på vift i ett sånt här sammanhang. Skummar man runt lite på bloggen kan man hitta hennes hemadress till och med. Dra ner sitt lilla barn i skiten får hon göra på egen hand.
Citera
2009-08-07, 14:33
  #1487
Medlem
MagicaDeHex1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sephine
Kregerts företag har fått ta smällen innan domen.
Har iofs bara på ryktesvägen hört att företaget har förlorat stora volymer. Det brukar gapa rätt så tomt vid deras annars så packade terminal.

Jag kan väl inte direkt säga att jag har någon direkt empati för Leif, ingen rök utan eld, -däremot så måste det vara rätt så jobbigt för de anställda som blir av med sina arbeten.


ja, taskigt fall att bli uthängd tillsammans med jobenius. Eftersom han inte är misstänkt för sexköp av något slag lär han ju inte ha varit på nåt av J.s gb:s, för där fick man betala dyrt som det verkar.

Alltså, aftonbladet o co gör 17 hönor av en ynka liten fjäder varenda dag. Någon källkoll har dom inte heller. Han kanske bara var otrogen med fel person, vem vet. Inte speciellt eldigt.

Senast idag stog det nåt i metro där man kallar gubbarna för äldre välbeställda män. Varför skulle då kommunal hålla på o strejka och "ta fajten" om en 42-årig lärare är en äldre välbeställd man?
Citera
2009-08-07, 22:32
  #1488
Medlem
ErikJonasLJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MagicaDeHex1
ja, taskigt fall att bli uthängd tillsammans med jobenius. Eftersom han inte är misstänkt för sexköp av något slag lär han ju inte ha varit på nåt av J.s gb:s, för där fick man betala dyrt som det verkar.

Alltså, aftonbladet o co gör 17 hönor av en ynka liten fjäder varenda dag. Någon källkoll har dom inte heller. Han kanske bara var otrogen med fel person, vem vet. Inte speciellt eldigt.

Senast idag stog det nåt i metro där man kallar gubbarna för äldre välbeställda män. Varför skulle då kommunal hålla på o strejka och "ta fajten" om en 42-årig lärare är en äldre välbeställd man?

Är inte Kregert den person som polisens utredare inte kunde begripa hur åklagaren kunde häva häktningen för då de tyckte att han bevisligen gjorde sig skyldig till grovt våld? Åklagaren har väl sina skäl. Men du verkar gråta någon slags klagovisa över kvinnomisshandlaren.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in