2011-03-19, 17:50
Medlem
Yodawgimbads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gagahihi
Varöfr hulligan vill ta på sig Stone island jack o tröja sen förstöra på bråka, sen köpa nya, verkat blivit mode. Är det någon regel bland era firmo man måste ha S.I hacket, henry iloyd? samtliga märken för stekare och brats ni passa samma kategori.

KGB grabbarna verka inte så stark idag någon som vet hur det gick för dom?

Sen jag förstår inte hur man kan ha fimro bland organiserad brottslighet, enligat mig är dom riktigt korkarde laddtorskar som jobbar med snicker eller målare, sen tycka det häftigt umgås ibla på HA´s lokaler i bromma dra lite koks?? Omg!

Men samtida dom är snäll som människor men tycker lite förrvirade tankar.
Gör fan ont i ögonen av att läsa det du skriver , herregud människa .
Citera
2011-03-19, 17:57
Medlem
snorkfrokens avatar
blev väldigt nyfiken på dig faktiskt, oneklligen intressant skrivning
Citera
2011-03-19, 18:23
Medlem
Pistolero bajensvin och alla andra bajen fjantar, ni kan vrida och vända hur mycket ni vill. Det enda fel/osanning jag skrivit här på FB är just siffran jag blandade ihop, det ska vara 220 inte 250. Ni var 220 enligt era egna organisatörer. Ni har ju tydligen en hemlig film med spektaklet, lägg ut den så får vi alla se hur det var.
Kgb med undergrupper är helt värdelösa och opålitliga. Ni har ingenting med större box att göra, så är det bara. Ni ligger långt bakom dfg och wm på alla plan, utom möjligen att måla banderoller.
Självklart har ni flera hårda grabbar men faktum är att majoriteten är skräp.

Läs noga igenom detta några gånger och smält sanningen innan ni börjar spy galla igen.
Citera
2011-03-19, 18:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Yodawgimbad
Gör fan ont i ögonen av att läsa det du skriver , herregud människa .
Jag trmapa på öm tå? Sorry en "polare" till mig är samma som er springa runt knarka och bråka och koma tillbaka berätta vad som hända.

Han köper minst 5 tröjor i månaden, köpa kläda som att röka cigarett, sen stor tatuering på halsen och rökhosta, sen sniff sniff lina efte lina. Sen bråka dricka bråka, sova vakna jobba. 24/7

Jag förstå de en slags livstil, men organiserad e den icke! enda som jag kan aklla lite orgnaiserad är hur ni bestämma möte med bråk mot andra firma. Sen att alltid någon i firman är s.k "candyman" som säljer ladd till sin pojkar, försäljaren själv är också alltida stor laddtorska, pengar han tjäna in gå till hans eget missbruka!!

Återigen, som människa dom är mycke snälla shyssta ställer upp, men lite vilsna som sagt.
Citera
2011-03-19, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Little.Geezer
Det var längesen ni var bra, och det kommer ta ett bra tag till innan ni blir det igen...

Men man vet ju hur snacket går när det är bajen och drabbning i samma mening. Det funkar att ta med 20 för många som är ultras om vi snackar låga nummer, men samma nummer mot en fullskalig FB-liga, hur tänkte ni där?

Bajen passar bra i superettan där man kan utveckla sin fraktion på alternativscenen!

Är du på riktigt människa!

Hur i helvete kan man klanka ner på oss då man har ett så kattastrofalt CV som ni har sista tiden?

Knullade mot gnaget på 40 sec

Knullade mot Wm 30 sec

Pisskade och jagade av gnaget hela vintern!

Interna stridigheter och utbrytar grupper förra året!

Du får mer en gärna upplysa mig och alla andra då du/ni kört över KGB???

etc etc..

Påstår fan inte att vi i KGB är så jävla grymma för närvarande! men vilken planet du kommer ifrån kan man ju undra....
Citera
2011-03-19, 18:38
Medlem
Ephedrines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gagahihi
Jag trmapa på öm tå? Sorry en "polare" till mig är samma som er springa runt knarka och bråka och koma tillbaka berätta vad som hända.

Han köper minst 5 tröjor i månaden, köpa kläda som att röka cigarett, sen stor tatuering på halsen och rökhosta, sen sniff sniff lina efte lina. Sen bråka dricka bråka, sova vakna jobba. 24/7

Jag förstå de en slags livstil, men organiserad e den icke! enda som jag kan aklla lite orgnaiserad är hur ni bestämma möte med bråk mot andra firma. Sen att alltid någon i firman är s.k "candyman" som säljer ladd till sin pojkar, försäljaren själv är också alltida stor laddtorska, pengar han tjäna in gå till hans eget missbruka!!

Återigen, som människa dom är mycke snälla shyssta ställer upp, men lite vilsna som sagt.

nej du tramp inte på min tå va?
din svenska är lika mkt bra som en invandrare lr en kolatorsk.
det är det som sticker i ögonen så man inte kan läsa vad du skriver riktigt.
Citera
2011-03-19, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paperback
Pistolero bajensvin och alla andra bajen fjantar, ni kan vrida och vända hur mycket ni vill. Det enda fel/osanning jag skrivit här på FB är just siffran jag blandade ihop, det ska vara 220 inte 250. Ni var 220 enligt era egna organisatörer. Ni har ju tydligen en hemlig film med spektaklet, lägg ut den så får vi alla se hur det var.
Kgb med undergrupper är helt värdelösa och opålitliga. Ni har ingenting med större box att göra, så är det bara. Ni ligger långt bakom dfg och wm på alla plan, utom möjligen att måla banderoller.
Självklart har ni flera hårda grabbar men faktum är att majoriteten är skräp.

Läs noga igenom detta några gånger och smält sanningen innan ni börjar spy galla igen.

Värdelösa undergrupper!!!!! Jag säger bara Malmö!!! och Inte minst GAIS IDAG!!!!!! Heja heja heja Nu kommer ni få jobba övertid med Propagandan!! Va var det nu då! Bandidos med eldkastare och ni hade motvind??? opålitliga?? Yeah right gubben.

Är det vi som vrider och vänder? ha ha Du har ju inte haft en siffra rätt i dina inlägg och du klagar på oss.....

VA! har aldrig hört talas om nån film? Är det samma person som säger att vi var 220 som säger att vi har en film eller?????

Som sagt! ni är nr 1 för tillfälligt ingen kan säga nått annat! Men att ni hela tiden måste göra er grymmare en vad ni är, gör er inga känster.......
Citera
2011-03-19, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nummer5
Viskades att gais ställde upp med en handfull av babys med. Förvånande ..att det gick så fort
Även detta stämmer. Runt 8 babys om jag inte minns fel. Första gången för hälften av dom.
Citera
2011-03-19, 19:26
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av BajenSvin 123
Jag säger bara Malmö!!! och Inte minst GAIS IDAG!!!!!!
Vad säger det om bajen när du måste använda bönders meriter för att försöka knäcka en gnagare? Det måste svida...
Citera
2011-03-19, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yodawgimbad
Har också hört detta , någon som kan fylla på med mer info?
som sagt GAIS YNGRE vs AIKs Yngre. 30 vs 30. Två ronder, GAIS vann båda.
Citera
2011-03-19, 20:28
Medlem
Ganjafussballs avatar
http://pppress.se/bilder/main.php?g2_itemId=309866
http://pppress.se/bilder/main.php?g2_itemId=310004

Stor HIF-liga idag som tryckte tillbaks snuten ordentligt med bangers, sten och flaskor. Dom enda som inte verkade rädda av poliserna var hundarna som var framme i fronten hela tiden, hehe. Synd bara att dom omhändertog så sinnessjukt många (200 - 300, infon går isär) plus att dom även bussade iväg andra supportrar som inte kom in på matchen (säkert 6 - 7 bussar sammanlagt). Summarum: Med Skånska mått var HIFs liga grymt tung och månghuvad idag (200?) men de enda det blev bråk med var snuten vilket visserligen inte är fy skam (dom måste lära sig sin plats, för dom har fan hybris och tror man ska lyda minsta lilla vink). Fast MFF vore trevligare, men det är så jäkla svårt att få till det inne i stan - blir mest mot snuten även om grupperna ser varandra.
Senast redigerad av Ganjafussball 2011-03-19 kl. 20:32.
Citera
2011-03-19, 21:51
Medlem
Cpt.Shinobis avatar
Malmö syntes inte till som vanligt. Satt väl hemma i sina mjukisbyxor och åt falafel..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in