Citat:
Ursprungligen postat av knightsbridge
Sluta spela läcker och kom med faktiska uppgifter istället för massa skitsnack. Det är inte vi som dagen innan arboga raggar ihop folk genom msn, tar man med 16åringar utan någon som helst koppling till dfg eller dess undergrupp, bör man inte yttra sig överhuvudtaget. Varför raggar man folk via msn när man vid samma dag uppgett att man är 350 stenhårda grabbar? jag har aldrig fått svar på den frågan.
Gällande aktivitet så skulle jag inte heller yttra mig då det är allmänt känt vilka som alltid har grabbar som vill dansa. Vi ringer praktiskt taget varje helg, varje matchdag och frågar hur läget ligger och om man är intresserad av ett box. I lördags (såvitt jag vet en matchdag) ringde vi till både bajen och dif utan respons. Vi kan liksom inte trolla fram motstånd, vi respekterar att man kan ha annat för sig, MEN, titulerar man sig som firma förväntas man i vilket fall kunna kliva någon dag och inte bara 5000000000 mil utanför Stockholm.
Tack och hej.
Är det verkligen nödvändigt att klanka ner på oss angående Arboga? Är det överhuvudtaget värt att dra upp Arboga igen?
En lördag för fyra veckor sen var det ca 20 Firmangrabbar som stormade 7 DFG. En lördag för två veckor sen (tror det var två veckor sen) stormade ca 20 DFG ett fåtalet Firmagrabbar. Sen kommer ni och grinar för att vi är fega hit och dit. Va väl nåt i sumpan för ett tag sen med Yngre, DIF - aik?
Det händer grejer, även om just du kanske inte märkt det...