2008-01-27, 21:23
Medlem
speedway:

Nej, det fanns ingen över 20 bast med igår. Äldsta 19.
Citera
2008-01-27, 22:18
Medlem
Speedway vad hände utanför GP 07? Men ni kan ju förstås skylla på att det är alltid med, de som förlorar skyller alltid på nåt. Jag har aldrig hört vinnarna klaga på att de skulle vara fler i den andra firma eller äldre även fast det har varit det, något att tänka på kanske.
Citera
2008-01-27, 23:24
Medlem
haha du verkar ju ha jävligt bra verklighetsförankring. Att ifk kommer 50 > när vi är MAX 20 gubbar på puben och fortfarande väntar vi på gubbar som skall komma med buss från borås är pinsamt. lägg då till att flertalet av folket inne på GP var familjer etc.

saker som flög:

3 st Reklam-skyltar (järnramar)
1 st Parasol (från grannkrogen)
1 st Gb glassgubbe
X-antal glas (från båda sidor)
1 st cykel

mm..... som du själv förstår (?) så kan OMÖJLIGTVIS en glassgubbe kommit ifrån GP.

summan sumarum ni är ett gäng muppar i ett litet sällskap men när ni kommer 50 > dörrvakter, Bolatorskar, Ryssar mm är ni lite tuffare ...

Heja ifk - ni är så pinsama !
Citera
2008-01-27, 23:28
Medlem
CastorTroys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Speedway
haha du verkar ju ha jävligt bra verklighetsförankring. Att ifk kommer 50 > när vi är MAX 20 gubbar på puben och fortfarande väntar vi på gubbar som skall komma med buss från borås är pinsamt. lägg då till att flertalet av folket inne på GP var familjer etc.

saker som flög:

3 st Reklam-skyltar (järnramar)
1 st Parasol (från grannkrogen)
1 st Gb glassgubbe
X-antal glas (från båda sidor)
1 st cykel

mm..... som du själv förstår (?) så kan OMÖJLIGTVIS en glassgubbe kommit ifrån GP.

summan sumarum ni är ett gäng muppar i ett litet sällskap men när ni kommer 50 > dörrvakter, Bolatorskar, Ryssar mm är ni lite tuffare ...

Heja ifk - ni är så pinsama !

Nu förstår jag inte, får man inte vara med om man jobbar som dörrvakt?
Får man inte vara med om man har tagit anabola steroider?
Får man inte vara med om man kommer från Ryssland?
Citera
2008-01-28, 01:12
Medlem
azels avatar
accepterar dom äldre firomerna dom som har slagigts sen 80 talet du vet the old geezers, allt nytt trams med junior firmor e så jävla dumt
Citera
2008-01-28, 03:31
Medlem
kenth44s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av azel
accepterar dom äldre firomerna dom som har slagigts sen 80 talet du vet the old geezers, allt nytt trams med junior firmor e så jävla dumt

Klart dom gör?
http://www.dfgsthlm.com/spgm/gal/2007/20071028_DFG_-_BP/IMGP2104.JPG
Citera
2008-01-28, 07:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CastorTroy
Nu förstår jag inte, får man inte vara med om man jobbar som dörrvakt?
Får man inte vara med om man har tagit anabola steroider?
Får man inte vara med om man kommer från Ryssland?

Mina erfarenheter av de dörrvakter som wm har haft med sig i MÅNGA fighter har inte varit särskilt bra.

Frågan är bara om du förstår vad jag menar eller gör dig dum ?

WM är MAX 40 stycken på en lågriskmatch när det är uppstyrt box får dom ihop 100 + på 20 minuter. deras samtal går oftast till en känd äldre boxare som nu jobbar som dörrvakt, denna i sin tur har kontakter i diverse gäng ....

Gamleports ägare var väl inte allt för glad på de äldre gardet i wisemen. skall även sägas att han är ett känt ansikte i de större kriminella kretsar i gbg.

Flertalet av de icke matchintreserade gubbarna som bara är med på box är inringda sk. ryssar (legonknektar) Och andra bola torskar.
Senast redigerad av Speedway 2008-01-28 kl. 07:57.
Citera
2008-01-28, 08:49
Medlem
chekiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av avanti_
Enligt källor från GU själva och YCG så var det 50/50 GU / YCG.

Detta låter enligt mig som kvalificerat skitsnack, såg själv vilka samtliga var och det var knappast några kända ansikten från YCG där. Däremot stod det två YCG och tittade på bakom öis och dom kom i slutet av fighten. Om dom deltog eller ej vet jag helt ärligt inte.

Enligt mig var det ÖIS som hade högst medelålder, men det är klart att ni förlorar när enbart 1/4 av ligan vill slåss.
Citera
2008-01-28, 09:04
Medlem
chekiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Speedway
jag kan inget mer en skratta åt er ifk.

. slottskogen 05/06, utanför GP 07. Ifks yngre är ett gäng muppar !

.

Pinsamt, har av väldigt säkra källor hört att GY frågade runt bland samtliga slagskämpar på gatorna i Göteborg, allt från klottrare till boxare till afa. Allt för att få ihop så många som möjligt. Om dom visste vad fotboll ens var spelade ingen roll!
Citera
2008-01-28, 09:17
Medlem
GU är en ren hyffsat clean liga. Den cleanaste inom ifk hlet klart. Har alltid hållt antal när vi möts. dock har de med sig yngre ycg killar ofta men man vet ju som sagt vad man ger sig in i.

mucked du har pm med en bild som kan bekräfta öis åldrar det är inte många babys där inte ....
Citera
2008-01-28, 09:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chekius
Pinsamt, har av väldigt säkra källor hört att GY frågade runt bland samtliga slagskämpar på gatorna i Göteborg, allt från klottrare till boxare till afa. Allt för att få ihop så många som möjligt. Om dom visste vad fotboll ens var spelade ingen roll!

hoppas du skämtar.

allt tjöt om afa e så pinsamt. om NÅGON stödjer eller medverkar i afa gör väl inte hela våran liga till rödingar, det är ju samma sak som at de äldre gyd är med i diverse nazigrupperingarär hela ifk en naziliga då ?

Sen det du säger om förfrågningar e ju också pinsamt. kan du inte PMa mig med dina "säkra källor" ? jag skrattar !
Citera
2008-01-28, 15:17
Medlem
Speedway:

Det har varit flera incidenter utanför GP 07.

Sedan är det rena myten att blåvittgrabbarna inte går på matcherna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in