2009-05-29, 00:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av red&blue
Ett mycket osäkert rykte säger att det i Stockholm just nu pågår rätt mycket oroligheter i samband med derbyt, kan någon bekräfta? Någon som sitter på lite smarrig info?

Visst.

På pendeltågsperrongen står det ett gäng hammarby (ultras?) och hetsar som fan.
Efter ett tag kommer det typ 20 st Gnaget grabbar/ultras och börja sjunga hata hammarby etc.
Bajarna börjar sjunga solna tattare och Gnagarna går till attack bajarna flyr in i pendeltåget som går mot märsta och får rejält med stryk
Citera
2009-05-29, 00:57
Medlem
DanteAlighieris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deco89
Visst.

Efter ett tag kommer det typ 20 st Gnaget grabbar/ultras och börja sjunga hata hammarby etc.
Bajarna börjar sjunga solna tattare och Gnagarna går till attack bajarna flyr in i pendeltåget som går mot märsta och får rejält med stryk

Haha, fint!
Citera
2009-05-29, 01:23
Medlem
Och gnagets grabbar som i halvtid började kasta saker mot södra, ni hade gott om tid att försöka ta er över till oss innan polisen kom men jag antar att det inte var så lockande att åka på storpisk. Bättre att stå och vifta med armarna bakom snutarna och guljackorna, jävla muppar.
Citera
2009-05-29, 01:30
Medlem
DanteAlighieris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JItterbugg
Och gnagets grabbar som i halvtid började kasta saker mot södra, ni hade gott om tid att försöka ta er över till oss innan polisen kom men jag antar att det inte var så lockande att åka på storpisk. Bättre att stå och vifta med armarna bakom snutarna och guljackorna, jävla muppar.

Nah, blev du ledsen i ögat nu?
Citera
2009-05-29, 01:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DanteAlighieri
Nah, blev du ledsen i ögat nu?

Nej men det borde du bli. Som sagt, hade gnagets grabbar verkligen velat så hade dom varit över på södra långt innan snuten och guljackorna kom men som jag sa tidigare, kasta en bengal och vifta med armarna bakom en polismur är väl mer lockande för dom/er. Suck...
Citera
2009-05-29, 01:36
Medlem
annihilat0rs avatar
Fångade några gnagare i Västervik som var på semester.

Deras semester tog slut.
Citera
2009-05-29, 02:11
Medlem
mx2s avatar
Citat:
Visst.

Trevligt, trevligt
Citera
2009-05-29, 02:21
Medlem
beyonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av annihilat0r

Deras semester tog slut.
Tuffing där!
Kan jag få din autograf?
Citera
2009-05-29, 06:52
Medlem
dwgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av annihilat0r

Deras semester tog slut.

Moget och när var det 5 år sen eller ?
Citera
2009-05-29, 08:10
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Visst.

Var det för att visa att pendeln faktiskt är er efter er fadäs mot DIF senast på samma plats?
Citera
2009-05-29, 11:12
Medlem
Deco89 stoltserar över en icke-händelse från gårdagen då kan jag göra detsamma. På centralstation började ett gäng gnagare skrika Bajenfittor och göra wankertecken och skriker kom då varpå vi ställer oss upp (6 pers mot ca 15 gnagare) och slår dom in på pressbyrån där gnagarna säger "men vi vill inte bråka ju".

Är det en merit Deco? Isåfall står det 1-1 i julgransfajterna då..

HOOOOOLIGANS bruchan
Citera
2009-05-29, 12:03
Medlem
KGB (moget att springa runt Black Army-lokalen innan matchen och jaga 14:åringar) och DFG måste sätta nya rekord varje gång när det gäller att ta sig från Råsunda till Solna Station. Det går ju blixtsnaaabt.

det enda jag såg var en incident mellan yngre i tunneln mot Solna C där Bajen åkte på pisk, men det var typ runt 2230-2245. Ovanligt lugnt derby och det är ju synd.

Mer kravaller åt folket!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in