2023-03-04, 15:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ryskafanan87
Hört att pinkshade har samlat gubbar som ska banka skiten ur pyrolasse och några andra i wm.

Vilka töntar dessa huliganer verkar vara. Existerar inte 1v1 ? Ska man ha folk bakom sig som trycker en i ryggen bakifrån och sen springer iväg när polarna åkt i backen?

Man ser dessa fighter ibland och jag undrar om dessa "huliganer" längst bak i ledet någonsin har delat ut ett slag eller finns dom där bara för att lägga benen på ryggen?
Citera
2023-03-04, 16:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrHat
Vilka töntar dessa huliganer verkar vara. Existerar inte 1v1 ? Ska man ha folk bakom sig som trycker en i ryggen bakifrån och sen springer iväg när polarna åkt i backen?

Man ser dessa fighter ibland och jag undrar om dessa "huliganer" längst bak i ledet någonsin har delat ut ett slag eller finns dom där bara för att lägga benen på ryggen?
Du kanske skulle delta i några box? Låter på dig som att du skulle gå i fronten och köra över allt och alla?
Citera
2023-03-04, 19:52
Medlem
Vet att det är ett troll, men finns ändå en poäng i inlägget.
Citera
2023-03-05, 02:59
Medlem
knark-kungens avatar
Vill gärna gå med i en firma men är det något krav att man måste gilla eller titta på fotboll? Tycker det är så jäävla tråkigt, tittar hellre på när färg torkar.

Jag vill bara dricka öl, snorta och slå folk på käften.
Citera
2023-03-05, 10:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Vill gärna gå med i en firma men är det något krav att man måste gilla eller titta på fotboll? Tycker det är så jäävla tråkigt, tittar hellre på när färg torkar.

Inga krav alls idag tyvärr...
Citera
2023-03-05, 13:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrBlackMagic
Vet att det är ett troll, men finns ändå en poäng i inlägget.

Vad
Citera
2023-03-05, 16:43
Medlem
LarryKoopas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ryskafanan87
Hört att pinkshade har samlat gubbar som ska banka skiten ur pyrolasse och några andra i wm.
Då har du nog hört jävligt fel!
Citera
2023-03-05, 17:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LarryKoopa
Då har du nog hört jävligt fel!

Han bankar dem ikväll efter matchen.
Citera
2023-03-05, 18:51
Medlem
DidierDrogba02s avatar
Citat:

Börja med att välja ett lag och kom i kontakt med en person i deras firma. Med den infon som du gav verkar Bajen vara något för dig.
Citera
2023-03-05, 19:20
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DidierDrogba02
Börja med att välja ett lag och kom i kontakt med en person i deras firma. Med den infon som du gav verkar Bajen vara något för dig.
Är inte det bara en massa överklassbögar?
Citera
2023-03-05, 19:49
Medlem
Citat:

Du behöver inte gå med i en firma för att göra det, eller hur?
Citera
2023-03-05, 23:03
Medlem
Pancevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hailb0p
Inga krav alls idag tyvärr...
Kanske inte. Men jag tycker faktiskt vi har det. Inte en enda som inte går på matcher elr som håller på laget får vara med. Vad jag vet iaf.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in