Du,varför försöker du ge sken av att du har känningar i dessa kretsar?
Du kan ju inte ens stava pysen.
Har du lånat pappas kreditkort och blivit medlem hos Vilden än
För att jag jag beblandar mig i dessa kretsar...din dumma jävel
Varför är polisen så extremt tuffa mot supportrar/huliganer, här öser dom på med pepparspray.
Men när det kommer till bråk mellan importerade apor som tillhör någon klan är polisen inte alls lika tuffa utan verkar mest bete sig otroligt mjäkigt och tafatt.
Tycker det är lite märkligt.
Varför är polisen så extremt tuffa mot supportrar/huliganer, här öser dom på med pepparspray.
Men när det kommer till bråk mellan importerade apor som tillhör någon klan är polisen inte alls lika tuffa utan verkar mest bete sig otroligt mjäkigt och tafatt.
I det ena fallet är det legitimt med hårdare tag. I det andra fallet är det vänsterliberala dårar som ömmar för kräken.
För att skydda allmänheten så klart. Är det match så vet polisen om det och är på tårna, inte konstigare än så.
Polisen var knappast beredda på attacken i Gamla Stan kvällen innan. Same same om du förstår..
Nej det förstår jag inte!
För snutarna beter sig alltid fegt när det är importerade slagsmål(Lund hjällbo etc)
Och går alltid all in när det är fotboll.
Helst när det inte ens är firmorna utan ultras och vanliga fyllon.
Nä Fyfan vi har Europas uslaste poliser!
Såg att sittkissarna i dif minsann lyckades mobilisera 20man och skugga Gais Tifo 20mil för att klå upp dom och sno lite banderoller.
När släpper ni trosskydden och försöker med bajen?
Ni spelar ju trots allt på samma arena och har väl ett 30tal liknande överfall att hämnas🤔