2013-12-21, 13:56
Medlem
swapzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hubbebubbe666
Det rycktas att dfg och malmö är dom två ligorna som är bäst i sverige.... på att ställa in bestämda möten, stämmer det?

Det ryktas att dfg och malmö är två av dem sämsta ligorna i sverige just nu..
Citera
2013-12-21, 14:01
Medlem
Deatheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kolindrobas
Vi är Malmö har någon stort på gång, då är vi befinner oss i en rekryteringsprocess nu. Flera kampsportare har anslutit sig till oss och fler kommer det bli. Vi kommer vara störst 2014!

Ja just d! Kampsportare e viktigt! Att vara intresserad av fotboll inte! Det är malmö. Skit som alltid kommer vara skit
Citera
2013-12-21, 20:34
Bannlyst
kommer speakers corner nånsin komma tillbaks?
Citera
2013-12-21, 23:41
Medlem
Bra antal DFG nere i berlin!!
Citera
2013-12-22, 00:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av got2bfree
''Trevligt!!!.'' Såg nån video från matchen bra uppslutning. Har pojkarna fått boxa något då ? Finns ju en del o möta där nere.
Citera
2013-12-22, 01:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheFatOne91
kommer speakers corner nånsin komma tillbaks?
Högst osannolikt.
Citera
2013-12-22, 06:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
För att du pm:ar många och frågar vad man tycker om GAIS-killar, som om du skulle få svar på det.

Ett tag var GM fega fittor, som körde fult, du vet jag menar.

Men det verkar vara borta nu och visst får GM stryk av WM varje gång det är minst typ 40-40. Men man får ge GM att de ändå kommer igen och försöker.

När har ''GM kört fult'' vill gärna veta.
Om du nu hade varit insatt i scenen vilket du troligtvist INTE är, så hade du vetat att GM inte finns längre sedan flera år tillbaka. Gör om, gör rätt!
Citera
2013-12-22, 06:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
För att du pm:ar många och frågar vad man tycker om GAIS-killar, som om du skulle få svar på det.

Ett tag var GM fega fittor, som körde fult, du vet jag menar.

Men det verkar vara borta nu och visst får GM stryk av WM varje gång det är minst typ 40-40. Men man får ge GM att de ändå kommer igen och försöker.

du svarar ju inte på frågan jag skrev du snackar skit om gais grabbar fast gais grabbar har vunnit 5 mot 5 box mot riga killarna ...
Citera
2013-12-22, 09:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av G101894
du svarar ju inte på frågan jag skrev du snackar skit om gais grabbar fast gais grabbar har vunnit 5 mot 5 box mot riga killarna ...
Gaias kan ju inte få ihop nog med folk. Kan föreslå 3-3, typ. Kan som max komma med sina 40. Kämpar så gott det går men de är ingen av de på toppen.
Citera
2013-12-22, 11:19
Medlem
Adonis.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kolindrobas
Vi är Malmö har någon stort på gång, då är vi befinner oss i en rekryteringsprocess nu. Flera kampsportare har anslutit sig till oss och fler kommer det bli. Vi kommer vara störst 2014!

Bra där, brorsan. Tack för senast. Du vet vad jag menar. Hehe

Citat:
Ursprungligen postat av Easy-Lee
Han är inte på riktigt, trollar bara för att jävlas.

Inte på riktigt, vad fan jiddrar du om. Dom orden kommer du få äta upp en dag, mannen. Det lovar jag. Hehe. Bara för att du hatar Malmö så behöver du inte snacka ner en av dom främsta. kolindrobas är och förblir en av Malmö Finest, glöm aldrig det. Hehe. Pushkick, baby! Pushkick!!! Inte bara en bra fighter utan även en god vän. Fuck alla skitsnackare.

Även om jag själv bor i Sthlm så har jag blivit väldigt aktiv den senaste tiden då jag tillbringar en hel del tid i Malmö och jag vet att det nu laddas upp inför kommande säsong med fighters av klass, testo och stark kamratskap. MFF 4-ever, baby!!! Hehe
Citera
2013-12-22, 11:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av got2bfree

Låter bra.
Citera
2013-12-22, 12:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goteborg.
Värt att tillägga är att 5 GU och 4 YCG killar var dom som reppa WM i Riga
Här säger någon en sak
Citat:
Ursprungligen postat av nightmares
Stämmer ej. Två Gyd representerade också.
Som blir tillrättavisad här
Citat:
Ursprungligen postat av kezz89
Du vet om att GYD inte finns som firma längre utan är under namnet YCG/WM? GYD räknas bara som kompisgäng numera. Så han ovanför har rätt.

Vad jag hört dvs...
Som ännu en gång ska ältas
Citat:
Ursprungligen postat av nightmares
He he. . Jag har vart med och sett alla de blåvita grupperingar bli till... Det finns Wm, gyd, ycg, GU... Alla tillhör Wisemen... . Sen kan man såklart urskilja vilken grupp man tillhör och dessa två är då gamla gyd..
Och så får den som bör det sista ordet.

Med ovan vill jag visa att det kan bli missförstånd, och alla har inte koll på namn man kanske inte anser vara viktiga.
Citat:
Ursprungligen postat av nicckk
När har ''GM kört fult'' vill gärna veta.
Om du nu hade varit insatt i scenen vilket du troligtvist INTE är, så hade du vetat att GM inte finns längre sedan flera år tillbaka. Gör om, gör rätt!
Jag är inte så insatt att jag bryr mig om vad GAIS jävla nollor heter. Jag vet flera som är med där, några idioter och några bra. Oavsett vad de heter så borde du veta att de inte körde uppstyrt ett tag, de ville oftast bara köra små nummer, pinsamt små nummer, de klev fram mot folk typ mitt på dagen. Alltså, de tog sina chanser och det är töntigt och fegt. Men det har de lagt av med, tydligen.

Men man får som jag sa ändå ge dem lite cred, från att inte ha haft någonting, till att ha en hyfsad, men något liten liga. Som inte fegar ur trots att de vet om kalibern på motståndet.

Ni ska inte vara för sturska, men det är kanske lätt att få storhetsvansinne när man äntligen lyckas få ihop en halv-liga och tjackpåsen är tömd.

Kommer alltid kalla er GM.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in