Citat:
Ursprungligen postat av
goteborg.
Värt att tillägga är att 5 GU och 4 YCG killar var dom som reppa WM i Riga
Här säger någon en sak
Citat:
Ursprungligen postat av
nightmares
Stämmer ej. Två Gyd representerade också.
Som blir tillrättavisad här
Citat:
Ursprungligen postat av
kezz89
Du vet om att GYD inte finns som firma längre utan är under namnet YCG/WM? GYD räknas bara som kompisgäng numera. Så han ovanför har rätt.
Vad jag hört dvs...
Som ännu en gång ska ältas
Citat:
Ursprungligen postat av
nightmares
He he. . Jag har vart med och sett alla de blåvita grupperingar bli till... Det finns Wm, gyd, ycg, GU... Alla tillhör Wisemen... . Sen kan man såklart urskilja vilken grupp man tillhör och dessa två är då gamla gyd..
Och så får den som bör det sista ordet.
Med ovan vill jag visa att det kan bli missförstånd, och alla har inte koll på namn man kanske inte anser vara viktiga.
Citat:
Ursprungligen postat av
nicckk
När har ''GM kört fult'' vill gärna veta.
Om du nu hade varit insatt i scenen vilket du troligtvist INTE är, så hade du vetat att GM inte finns längre sedan flera år tillbaka. Gör om, gör rätt!
Jag är inte så insatt att jag bryr mig om vad GAIS jävla nollor heter. Jag vet flera som är med där, några idioter och några bra. Oavsett vad de heter så borde du veta att de inte körde uppstyrt ett tag, de ville oftast bara köra små nummer, pinsamt små nummer, de klev fram mot folk typ mitt på dagen. Alltså, de tog sina chanser och det är töntigt och fegt. Men det har de lagt av med, tydligen.
Men man får som jag sa ändå ge dem lite cred, från att inte ha haft någonting, till att ha en hyfsad, men något liten liga. Som inte fegar ur trots att de vet om kalibern på motståndet.
Ni ska inte vara för sturska, men det är kanske lätt att få storhetsvansinne när man äntligen lyckas få ihop en halv-liga och tjackpåsen är tömd.
Kommer alltid kalla er GM.